Dla mediów
Rzecznik prasowy
Magdalena Brzezińska
Dyrektor ds. Korporacyjnych
Biuro prasowe
biuroprasowe@grupazywiec.pl
Komunikaty prasowe
Znamy line-up 15. edycji trasy Męskie Granie!
Orkiestra Orkiestr, wykonująca single Męskiego Grania z lat 2010-2024, Męskie Granie Orkiestry z poprzednich lat, prezentujące utwory, które fani projektu mogli usłyszeć tylko na minionych trasach, a także Artur Rojek, Daria Zawiałow, Igo, Miuosh x Zespół Śląsk „Pieśni Współczesne Epilog”, Mrozu, Nosowska, PRO8L3M, T. Love i Zalewski – to tylko część artystów, którzy wystąpią podczas tegorocznej trasy Męskie Granie. Z okazji 15. edycji wydarzenia w siedmiu miastach pojawią się muzycy reprezentujący odmienne pokolenia, style i artystyczne wrażliwości. Sprzedaż ostatniej puli biletów na wydarzenie wystartuje 24 kwietnia o 12.00 na eBilet.pl.
„Bierz, co chcesz” w najnowszej kampanii Desperadosa z udziałem Reto
Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, od lat zachęca do życia na własnych zasadach i wychodzenia poza utarte schematy. Tę filozofię doskonale wciela w życie bohater tegorocznej kampanii marki – Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy, która spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów.
Sportowcy nagradzają najlepszych polskich kibiców w najnowszej kampanii marki Warka
Przed nami lato pełne sportowych emocji. Z tej okazji Warka, znana ze wspierania zarówno polskich sportowców, jak i kibiców, postanowiła przygotować dla nich coś wyjątkowego. W najnowszej loterii marki codziennie do wygrania są złote medale Warki oraz nagrody pieniężne. Dodatkowo, w tegorocznej kampanii, na Planecie Warka, dwóch legendarnych sportowców – Jakub Błaszczykowski i Michał Kubiak, wspólnie wspiera i nagradza złotymi medalami polskich kibiców. Całość można zobaczyć w opublikowanym właśnie spocie reklamowym.
Desperados poszerza imprezowe portfolio
Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, prezentuje kolejne zaskakujące nowości na ten sezon. Do sieci sklepów Żabka trafią Desperados Fire, Desperados Ice i Desperados Nocturno. Odświeżeniu uległ smak i opakowania piwa Desperados Melon Cooler. Dodatkowo, przed majówką w sklepach sieci Biedronka dostępne będą tegoroczne nowości inspirowane latynoskimi drinkami i wakacyjnym luzem, czyli Desperados Jungle Bird oraz Desperados Cuba Libre – tym razem w puszkach.
„Myślę sobie, Ż ta zima kiedyś musi minąć” – startuje nowa kampania marki Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę sobie, Ż” stworzony przez Brodkę i Igo. Piosenka to reinterpretacja utworu „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu VOO VOO i powstała z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie. Został on również wykorzystany w spocie reklamowym marki. Klip do tej pory został odtworzony na YouTube już ponad 1,1 mln razy.
Warka prezentuje nowości produktowe i smakowe
Warka nieustannie wyznacza kierunki w piwnych innowacjach. W odpowiedzi na zmieniające się upodobania, zwłaszcza młodych dorosłych, w ubiegłym roku na Planecie Warka pojawiła się Warka 0,0% Energy. Produkt szybko zyskał popularność, a na półki trafiły właśnie dwa nowe smaki – Warka Energy 0,0% Original i Warka Energy 0,0% Arbuz. Nowości smakowe zagościły również wśród radlerów. Na ten sezon marka przygotowała dwie nowe, bezalkoholowe propozycje – Warka Radler 0,0% Wiśnia z Cytryną i Warka Radler 0,0% Brzoskwinia z Mandarynką.
Brodka i Igo prezentują utwór „Myślę sobie, Ż”
Z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie, marka Żywiec przygotowała wyjątkową niespodziankę dla fanów muzyki. Oprócz corocznego hymnu promującego projekt, który ukaże się w maju, dzisiaj swoją premierę ma cover utworu „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu VOO VOO. Nowy utwór ma tytuł „Myślę sobie, Ż” i został nagrany przez Brodkę oraz Igo, który jest również jego producentem. Piosence towarzyszy teledysk autorstwa Grajpera z gościnnym udziałem Wojciecha Waglewskiego.
Żywiec wprowadza nowe warianty piw 0,0%
Marka Żywiec nie przestaje wyznaczać trendów na rynku piwa w Polsce. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po piwa bezalkoholowe, wprowadza do rodziny Żywiec 0,0% ze smakiem dwa nowe warianty o zaskakujących połączeniach smakowych – Żywiec Malinaż z nutą Trawy Cytrynowej 0,0%, Żywiec Miętaż z nutą Bergamotki 0,0% oraz dedykowany sieci sklepów Żabka – Żywiec Mandarynaż z nutą Kardamonu 0,0%.
Dry January – co dziesiąty Polak rezygnuje w styczniu z procentów
Co trzeci Polak (34%) ma w swoim otoczeniu kogoś, kto w styczniu powtrzymał się od spożywania napojów alkoholowych. Co dziesiąty z kolei sam zdecydował się na podjęcie wyzwania Dry January. Takie wnioski płyną z badania wykonanego na zlecenie Grupy Żywiec przez firmę SW Research w ramach kampanii Trzymaj Pion. Celem projektu jest promowanie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Tylko w styczniu kampania dotarła do ponad 1,4 mln odbiorców.
Srebrna nagroda TPM dla Browaru Elbląg
Browar w Elblągu dołączył do grona browarów nagrodzonych Srebrną Nagrodą TPM. To już 3. należący do Grupy Żywiec i 10. europejski browar Grupy Heineken, który może pochwalić się tym wyróżnieniem.
-
Pliki do pobrania
Rozwiń