Potwierdź
swój wiek

Ups, musisz
skończyć 18 lat

Podaj swoją datę urodzenia:

Dzień
Miesiąc
Rok

Przeczytaj dlaczego to ważne
abyś miał / miała 18 lat
zanim sięgniesz po alkohol:

Komunikaty prasowe

Wszystkie komunikaty
25 marca 2024

Warka prezentuje nowości produktowe i smakowe

Warka nieustannie wyznacza kierunki w piwnych innowacjach. W odpowiedzi na zmieniające się upodobania, zwłaszcza młodych dorosłych, w ubiegłym roku na Planecie Warka pojawiła się Warka 0,0% Energy. Produkt szybko zyskał popularność, a na półki trafiły właśnie dwa nowe smaki – Warka Energy 0,0% Original i Warka Energy 0,0% Arbuz. Nowości smakowe zagościły również wśród radlerów. Na ten sezon marka przygotowała dwie nowe, bezalkoholowe propozycje – Warka Radler 0,0% Wiśnia z Cytryną i Warka Radler 0,0% Brzoskwinia z Mandarynką.

Warka Energy 0,0% jest niekwestionowanym liderem segmentu bezalkoholowych napojów piwnych z dodatkiem kofeiny, które zapewnią energię np. podczas spotkań z przyjaciółmi czy wielogodzinnych rozgrywek gamingowych. Marka wciąż się jednak nie zatrzymuje. Po świetnym przyjęciu Warki Energy 0,0% na rynku pojawiły się właśnie nowe smaki – Warka Energy 0,0% Original – o smaku klasycznego napoju energetycznego i Warka Energy 0,0% Arbuz. Oba z dodatkiem kofeiny, witamin i cynku. W portfolio marki znajdują się jeszcze Warka Energy 0,0% Mango i Cytrusy oraz Warka Energy 0,0% Ananas i Marakuja. Produkty są dostępne w puszcze 0,5 l w sklepach w całej Polsce.

Na Planecie Warka orzeźwienie jest zawsze na wyciągnięcie ręki dzięki bezalkoholowym radlerom smakowym. Warka Radler, najpopularniejszy radler w Polsce, przygotowała na ten sezon wyjątkowe nowości smakowe – Warka Radler 0,0% Wiśnia z Cytryną i Warka Radler 0,0% Brzoskwinia z Mandarynką. W sklepach dostępne są jeszcze Warka Radler 0,0% Cytryna, Warka Radler 0,0% Grejfrut z Pomarańczą oraz – wyłącznie w sieci sklepów Żabka – Warka Radler 0,0% Opuncja z Cytrusami.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.