Potwierdź
swój wiek

Ups, musisz
skończyć 18 lat

Podaj swoją datę urodzenia:

Dzień
Miesiąc
Rok

Przeczytaj dlaczego to ważne
abyś miał / miała 18 lat
zanim sięgniesz po alkohol:

Komunikaty prasowe

Wszystkie komunikaty
2 kwietnia 2024

„Myślę sobie, Ż ta zima kiedyś musi minąć” – startuje nowa kampania marki Żywiec

W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę sobie, Ż” stworzony przez Brodkę i Igo. Piosenka to reinterpretacja utworu „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu VOO VOO i powstała z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie. Został on również wykorzystany w spocie reklamowym marki. Klip do tej pory został odtworzony na YouTube już ponad 1,1 mln razy.

Marka Żywiec od lat zachęca do cieszenia się życiem i przeżywania go tak, by w każdym dniu odnajdywać radość. Sama też aktywnie uczestniczy w kulturalnym życiu Polaków poprzez m.in. sponsorowany od 15 lat projekt Męskie Granie. Dlatego też celebrację tegorocznego jubileuszu trasy otwiera zaprezentowany 21 marca, utwór „Myślę sobie, Ż – Brodka x Igo”, będący swoistym hołdem dla optymizmu i radości.

Słowa tego niezwykle pozytywnego utworu stały się również inspiracją dla tegorocznej kampanii marki. Choć utwór zaczyna się od słów „Myślę sobie, że ta zima kiedyś musi minąć” to wbrew pozorom nowa komunikacja nie jest o pogodzie. Po trudnych miesiącach chyba każdy z nas pragnie wiosny – zarówno tej na zewnątrz, jak i wewnątrz. W spocie odnajdujemy zatem zachętę do cieszenia się życiem, tu i teraz, czerpania zadowolenia z pozornie prostych przyjemności, takich jak dobra muzyka, przebywanie w naturze czy spotkania ze znajomymi.

Wierzymy, że nowa kampania wywoła uśmiech i pozytywne emocje konsumentów, którzy „myślę sobie, że” z przyjemnością sięgną po Żywca.

– mówi Anna Owczarska, Senior Brand Managerka marki.

„Myślę sobie, Ż – Brodka x Igo” i najnowszy spot reklamowy marki, to dopiero przedsmak, tego, co Żywiec przygotował na tegoroczny sezon.

Spot od 1 kwietnia br. można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w internecie i mediach społecznościowych.