Potwierdź
swój wiek

Ups, musisz
skończyć 18 lat

Podaj swoją datę urodzenia:

Dzień
Miesiąc
Rok

Przeczytaj dlaczego to ważne
abyś miał / miała 18 lat
zanim sięgniesz po alkohol:

Komunikaty prasowe

Wszystkie komunikaty
21 marca 2024

Brodka i Igo prezentują utwór „Myślę sobie, Ż”

Z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie, marka Żywiec przygotowała wyjątkową niespodziankę dla fanów muzyki. Oprócz corocznego hymnu promującego projekt, który ukaże się w maju, dzisiaj swoją premierę ma cover utworu „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu VOO VOO. Nowy utwór ma tytuł „Myślę sobie, Ż” i został nagrany przez Brodkę oraz Igo, który jest również jego producentem. Piosence towarzyszy teledysk autorstwa Grajpera z gościnnym udziałem Wojciecha Waglewskiego.

Utwór „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu VOO VOO od lat zachęca do cieszenia się życiem i odnajdywania radości w zwykłych chwilach. Chociaż jego premiera miała miejsce w 1988 roku, tekst okazał się niezwykle ponadczasowy i uniwersalny. To dlatego artyści związani z projektem Męskie Granie nie mogli stworzyć coveru innego utworu. Z okazji 15. edycji trasy światło dzienne ujrzał właśnie utwór „Myślę sobie, Ż – Brodka x Igo”.

Tłem opowieści zaprezentowanej w teledysku jest polskość czerpiąca z folkloru i tradycji we współczesny i nowoczesny sposób. To hołd dla pozytywnego życia i przeżywania go tak, by w każdym dniu odnajdywać radość. W tej wizualnej podróży przez sielskie krajobrazy gościnnie pojawia się również Wojciech Waglewski. Reżyserem teledysku jest Grajper, zdjęcia stworzył Mikołaj Syguda. Za produkcję odpowiada Opus Film. Utwór i teledysk będą dostępne na Spotify i YouTube na nowym kanale – Żywiec sponsoruje.

Przed nami 15. edycja trasy koncertowej Męskie Granie.

– mówi Dorota Nowakowska, Brand Managerka marki Żywiec.

Z tej okazji przygotowaliśmy dla fanów szereg niespodzianek, w tym utwór „Myślę sobie, Ż”, który z pewnością umili oczekiwanie na premierę singla. To jednak nie koniec, już wkrótce ogłosimy kolejne wyjątkowe projekty.

– dodaje Nowakowska.

Teledysk do utworu celebruje to, co kojarzy nam się z polskim folklorem.

– mówi Anna Owczarska, Senior Brand Managerka marki Żywiec.

W Żywcu od lat doceniamy polską naturę, kulturę czy modę i cieszymy się, że ta polskość wybrzmiewa dookoła nas coraz mocniej.

– dodaje Owczarska.