Dla mediów
Rzecznik prasowy

Magdalena Brzezińska
Dyrektor ds. Korporacyjnych
Biuro prasowe
biuroprasowe@grupazywiec.pl

Aleksandra Samociuk
Managerka ds. Komunikacji Korporacyjnej
Biuro prasowe
biuroprasowe@grupazywiec.pl
Komunikaty prasowe
Warka prezentuje Złotego Pilsa na 50-lecie browaru
Nowe piwo zostało uwarzone specjalnie na 50-lecie współczesnego Browaru w Warce, nawiązując jednocześnie do ponad 500-letniej tradycji piwowarskiej w tym mieście. Złoty Pils to złociste, krystaliczne piwo, zbudowane na bazie dwóch słodów – pilzneńskiego i monachijskiego. Nachmielone polskimi odmianami: Lubelskim i Marynką, ma wyraźną, ale zbalansowaną goryczkę i rzemieślniczy sznyt, który czuć od pierwszego łyku.
Już w najbliższy weekend startuje kultowe Męskie Granie!
Premierowe wykonanie singla „To bardzo ziemskie” przez Męskie Granie Orkiestrę 2025 w składzie: Natalia Przybysz, Ralph Kaminski, Igor Herbut i Błażej Król, pierwszy wspólny koncert projektu Męskie Granie Przestawia: Zalewski X T.Love, a także Kasia Lins „Obywatelka KL” – Tribute To Grzegorz Ciechowski, John Porter – Helicopters ’45 oraz Kacperczyk – przed nami pierwszy weekend kultowej trasy Męskie Granie. Już 27 i 28 czerwca w żywieckim Amfiteatrze pod Grojcem fani najlepszej polskiej muzyki po raz 16. będą się bawić pod sceną tego wyjątkowego wydarzenia. Bilety na trasę dostępne są na eBilet.pl.
„Chce się Ż w Polsce” – Żywiec startuje z wielką, ogólnopolską kampanią i udowadnia, że w Polsce Ż smakuje najlepiej
Tysiące przejechanych kilometrów, dziesiątki godzin zarejestrowanego materiału i mnóstwo urokliwych miejsc – wystartowała wielka, ogólnopolska kampania marki Żywiec, która udowadnia, że w Polsce chce się Ż. W ramach akcji specjalny kamper z Januszem Chabiorem i Krzysztofem „Jankesem” Jankowskim na pokładzie odwiedza polskie miasteczka, aby sprawdzić, jak smakuje Ż poza dużymi metropoliami. Z tych wizyt powstają materiały wideo nakręcone z żywieckim humorem. Pierwsze odcinki cyklu można już oglądać na kanale marki Żywiec na YouTube.
Eksperci na rzecz bezpieczeństwa wodnego Żywiecczyzny
23 czerwca 2025 roku w Żywcu miało miejsce posiedzenie Państwowej Rady Gospodarki Wodnej, organu opiniodawczo-doradczego Ministerstwa Infrastruktury. Podczas spotkania przedstawiciele Koalicji Dbamy o Wodę zaprezentowali efekty dotychczasowej pracy, w tym narzędzie do planowania optymalnego zarządzania zasobami wody.
Tylko na Męskim Graniu – oto projekty, których nie usłyszysz nigdzie indziej!
Trasa Męskie Granie zyskała status kultowej między innymi dzięki wyjątkowym projektom przygotowywanym z myślą o wydarzeniu. W tym roku fani najlepszej polskiej muzyki usłyszą m.in. Męskie Granie Przestawia: Zalewski X T.Love, Lady Pank Gra Pierwszą Płytę, Igor Herbut: Tribute To Marek Grechuta oraz Mystic.30. Gratką będzie także powrót zespołu Sistars oraz premierowe koncerty przed tak dużą publicznością projektów Kasia Lins „Obywatelka KL” – Tribute To Grzegorz Ciechowski oraz Ofelia: Tribute To Mira Kubasińska Feat. Kuba Więcek, Hania Derej, Michał Aftyka & Alan Kapołka. Bilety na trasę dostępne są na eBilet.pl.
Już jest kosmiczna Męskie Granie Orkiestra 2025!
Cztery osobowości, cztery wrażliwości i cztery sposoby wyrażania się w sztuce – Męskie Granie Orkiestra 2025 to prawdziwy artystyczny tygiel. Tegoroczny skład tworzą: Natalia Przybysz, Ralph Kaminski, Igor Herbut i Błażej Król. Nic więc dziwnego, że wspólnie nagrali nieziemski singiel o przewrotnym tytule „To bardzo ziemskie”, któremu towarzyszy równie nieziemski teledysk. Zespół wystąpi podczas sobotnich koncertów w ramach kultowej trasy Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec. Ostatnie bilety na wydarzenie dostępne są na eBilet.pl.
Maciej Musiał ponownie pojawia się w kampanii „Chce się Ż w rozkwicie”
Marka Żywiec kontynuuje kampanię „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem Macieja Musiała – tym razem wspólnie z siecią sklepów Żabka. W ramach najnowszych działań aktor wyrusza na ulice, aby rozdawać kwiaty i smakowe, bezalkoholowe piwa Żywiec.
Męskie Granie puszcza oko do miast na swojej trasie!
Czy pieróg może zagrać na trąbce? Co Lajkonik skrywa za pazuchą? I o co chodzi ze śledziem w puszce? Przed startem 16. edycji kultowej trasy Męskie Granie marka Żywiec wypuściła na rynek limitowaną edycję puszek będących hołdem dla siedmiu koncertowych miast. Dodatkowo, w kolekcji znalazła się jedna uniwersalna puszka. Każdy projekt oddaje atmosferę konkretnego miasta – jego energię i unikalny charakter. To podróż przez Polskę, uchwycona w charakternych i pełnych dowcipu ilustracjach.
Żywiec stworzył własne trampki! Można je zdobyć w nowej loterii
Z myślą o tegorocznej loterii marka Żywiec stworzyła stylowe trampki, w których można wyruszyć w Polskę, bawić się na koncertach czy po prostu zajmować się słodkim nicnierobieniem. O trampki i setki innych nagród można walczyć od 28 kwietnia do 17 sierpnia.
Warka wraca z tarczą i otwiera nowy rozdział, wprowadzając nowe pozycjonowanie, format kreatywny i identyfikację wizualną
Warka rewitalizuje wizerunek, wprowadzając nowy format kreatywny, zachęcający do zrzucenia „zbroi” i znalezienia chwili oddechu w gronie przyjaciół i bliskich. W centrum komunikacji znalazło się trzech średniowiecznych rycerzy, w których role wcielają się Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski i Maciej Pesta. Nowej platformie komunikacyjnej towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej. Jej sercem jest tarcza — symbol inspirowany między innymi średniowieczną heraldyką.
-
Pliki do pobrania
Rozwiń