Potwierdź
swój wiek

Ups, musisz
skończyć 18 lat

Podaj swoją datę urodzenia:

Dzień
Miesiąc
Rok

Przeczytaj dlaczego to ważne
abyś miał / miała 18 lat
zanim sięgniesz po alkohol:

Dla mediów

Rzecznik prasowy

Magdalena Brzezińska
Dyrektor ds. Korporacyjnych

Biuro prasowe
biuroprasowe@grupazywiec.pl

Aleksandra Samociuk
Managerka ds. Komunikacji Korporacyjnej

Biuro prasowe
biuroprasowe@grupazywiec.pl

Komunikaty prasowe

25 lipca 2025

Warka prezentuje Złotego Pilsa na 50-lecie browaru

Nowe piwo zostało uwarzone specjalnie na 50-lecie współczesnego Browaru w Warce, nawiązując jednocześnie do ponad 500-letniej tradycji piwowarskiej w tym mieście. Złoty Pils to złociste, krystaliczne piwo, zbudowane na bazie dwóch słodów – pilzneńskiego i monachijskiego. Nachmielone polskimi odmianami: Lubelskim i Marynką, ma wyraźną, ale zbalansowaną goryczkę i rzemieślniczy sznyt, który czuć od pierwszego łyku.

25 czerwca 2025

Już w najbliższy weekend startuje kultowe Męskie Granie!

Premierowe wykonanie singla „To bardzo ziemskie” przez Męskie Granie Orkiestrę 2025 w składzie: Natalia Przybysz, Ralph Kaminski, Igor Herbut i Błażej Król, pierwszy wspólny koncert projektu Męskie Granie Przestawia: Zalewski X T.Love, a także Kasia Lins „Obywatelka KL” – Tribute To Grzegorz Ciechowski, John Porter – Helicopters ’45 oraz Kacperczyk – przed nami pierwszy weekend kultowej trasy Męskie Granie. Już 27 i 28 czerwca w żywieckim Amfiteatrze pod Grojcem fani najlepszej polskiej muzyki po raz 16. będą się bawić pod sceną tego wyjątkowego wydarzenia. Bilety na trasę dostępne są na eBilet.pl.

25 czerwca 2025

„Chce się Ż w Polsce” – Żywiec startuje z wielką, ogólnopolską kampanią i udowadnia, że w Polsce Ż smakuje najlepiej

Tysiące przejechanych kilometrów, dziesiątki godzin zarejestrowanego materiału i mnóstwo urokliwych miejsc – wystartowała wielka, ogólnopolska kampania marki Żywiec, która udowadnia, że w Polsce chce się Ż. W ramach akcji specjalny kamper z Januszem Chabiorem i Krzysztofem „Jankesem” Jankowskim na pokładzie odwiedza polskie miasteczka, aby sprawdzić, jak smakuje Ż poza dużymi metropoliami. Z tych wizyt powstają materiały wideo nakręcone z żywieckim humorem. Pierwsze odcinki cyklu można już oglądać na kanale marki Żywiec na YouTube.

25 czerwca 2025

Eksperci na rzecz bezpieczeństwa wodnego Żywiecczyzny

23 czerwca 2025 roku w Żywcu miało miejsce posiedzenie Państwowej Rady Gospodarki Wodnej, organu opiniodawczo-doradczego Ministerstwa Infrastruktury. Podczas spotkania przedstawiciele Koalicji Dbamy o Wodę zaprezentowali efekty dotychczasowej pracy, w tym narzędzie do planowania optymalnego zarządzania zasobami wody.

17 czerwca 2025

Tylko na Męskim Graniu – oto projekty, których nie usłyszysz nigdzie indziej!

Trasa Męskie Granie zyskała status kultowej między innymi dzięki wyjątkowym projektom przygotowywanym z myślą o wydarzeniu. W tym roku fani najlepszej polskiej muzyki usłyszą m.in. Męskie Granie Przestawia: Zalewski X T.Love, Lady Pank Gra Pierwszą Płytę, Igor Herbut: Tribute To Marek Grechuta oraz Mystic.30. Gratką będzie także powrót zespołu Sistars oraz premierowe koncerty przed tak dużą publicznością projektów Kasia Lins „Obywatelka KL” – Tribute To Grzegorz Ciechowski oraz Ofelia: Tribute To Mira Kubasińska Feat. Kuba Więcek, Hania Derej, Michał Aftyka & Alan Kapołka. Bilety na trasę dostępne są na eBilet.pl.

5 czerwca 2025

Już jest kosmiczna Męskie Granie Orkiestra 2025!

Cztery osobowości, cztery wrażliwości i cztery sposoby wyrażania się w sztuce – Męskie Granie Orkiestra 2025 to prawdziwy artystyczny tygiel. Tegoroczny skład tworzą: Natalia Przybysz, Ralph Kaminski, Igor Herbut i Błażej Król. Nic więc dziwnego, że wspólnie nagrali nieziemski singiel o przewrotnym tytule „To bardzo ziemskie”, któremu towarzyszy równie nieziemski teledysk. Zespół wystąpi podczas sobotnich koncertów w ramach kultowej trasy Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec. Ostatnie bilety na wydarzenie dostępne są na eBilet.pl.

27 maja 2025

Maciej Musiał ponownie pojawia się w kampanii „Chce się Ż w rozkwicie”

Marka Żywiec kontynuuje kampanię „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem Macieja Musiała – tym razem wspólnie z siecią sklepów Żabka. W ramach najnowszych działań aktor wyrusza na ulice, aby rozdawać kwiaty i smakowe, bezalkoholowe piwa Żywiec.

6 maja 2025

Męskie Granie puszcza oko do miast na swojej trasie!

Czy pieróg może zagrać na trąbce? Co Lajkonik skrywa za pazuchą? I o co chodzi ze śledziem w puszce? Przed startem 16. edycji kultowej trasy Męskie Granie marka Żywiec wypuściła na rynek limitowaną edycję puszek będących hołdem dla siedmiu koncertowych miast. Dodatkowo, w kolekcji znalazła się jedna uniwersalna puszka. Każdy projekt oddaje atmosferę konkretnego miasta – jego energię i unikalny charakter. To podróż przez Polskę, uchwycona w charakternych i pełnych dowcipu ilustracjach.

29 kwietnia 2025

Żywiec stworzył własne trampki! Można je zdobyć w nowej loterii

Z myślą o tegorocznej loterii marka Żywiec stworzyła stylowe trampki, w których można wyruszyć w Polskę, bawić się na koncertach czy po prostu zajmować się słodkim nicnierobieniem. O trampki i setki innych nagród można walczyć od 28 kwietnia do 17 sierpnia.

28 kwietnia 2025

Warka wraca z tarczą i otwiera nowy rozdział, wprowadzając nowe pozycjonowanie, format kreatywny i identyfikację wizualną

Warka rewitalizuje wizerunek, wprowadzając nowy format kreatywny, zachęcający do zrzucenia „zbroi” i znalezienia chwili oddechu w gronie przyjaciół i bliskich. W centrum komunikacji znalazło się trzech średniowiecznych rycerzy, w których role wcielają się Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski i Maciej Pesta. Nowej platformie komunikacyjnej towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej. Jej sercem jest tarcza — symbol inspirowany między innymi średniowieczną heraldyką.

  • Pliki do pobrania

    Rozwiń
    • Logotyp Grupy Żywiec zip
    • Fotografie browarów zip
    • Znaki browarów pdf