Czy pieróg może zagrać na trąbce? Co Lajkonik skrywa za pazuchą? I o co chodzi ze śledziem w puszce? Przed startem 16. edycji kultowej trasy Męskie Granie marka Żywiec wypuściła na rynek limitowaną edycję puszek będących hołdem dla siedmiu koncertowych miast. Dodatkowo,…
Z myślą o tegorocznej loterii marka Żywiec stworzyła stylowe trampki, w których można wyruszyć w Polskę, bawić się na koncertach czy po prostu zajmować się słodkim nicnierobieniem. O trampki i setki innych nagród można walczyć od 28 kwietnia do 17 sierpnia.
Warka rewitalizuje wizerunek, wprowadzając nowy format kreatywny, zachęcający do zrzucenia „zbroi” i znalezienia chwili oddechu w gronie przyjaciół i bliskich. W centrum komunikacji znalazło się trzech średniowiecznych rycerzy, w których role wcielają się Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski i Maciej Pesta. Nowej platformie…
Wielkie gwiazdy ze świata muzyki i latin vibe – Desperados rozkręca kultową kampanię „Bierz, co chcesz” i zachęca do grania o nagrody. Loterię promuje remix światowego hitu „Guao Guao” stworzonego przez OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH, a w polskiej odsłonie…
Z myślą o nadchodzącym sezonie, marka Żywiec wprowadziła na rynek bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem, rozszerzając portfolio piw 0,0%. Produkty te promuje kampania „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem aktora Macieja Musiała. Stworzone spoty są…
Żywiec od lat zachęca do cieszenia się życiem i doceniania każdej chwili. W tym sezonie marka jeszcze mocniej nawiązuje do czasu spędzonego na łonie natury, a zarówno w spocie, jak i na kreacjach reklamowych, ważną rolę odgrywają atrybuty związane z polskim folklorem…
Żywiec ponownie wyznacza trendy na polskim rynku piwa. Marka, wprowadza coś, czego jeszcze nie było, czyli bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem. Tym razem Żywiec sięga po „Kwiaty Polskie”, które zaowocowały powstaniem dwóch nowości – Żywiec Lipa…
Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, nie przestaje zaskakiwać konsumentów, co roku dostarczając im nieoczywistych piwnych połączeń na bazie latynoskich drinków. W tym roku marka prezentuje trzy nowości zainspirowane kulturą latynoską, zachęcającą do uwolnienia fantazji i cieszenia się pełnią życia. Na sklepowe…
Niemal 40 proc. Polaków uważa, że działania mające na celu powstrzymanie suszy powinny być traktowane priorytetowo – wynika z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie Koalicji „Dbamy o wodę” z okazji Światowego Dnia Wody. To właśnie w letnich niedoborach wody respondenci widzą czynnik,…
Fani Męskiego Grania – najpopularniejszej trasy koncertowej w Polsce – z pewnością będą zachwyceni tegorocznym line-upem wydarzenia, będącym powrotem do korzeni. Podczas 16. edycji wybrzmi wiele projektów specjalnych, w tym reaktywowany specjalnie na Męskie Granie zespół Sistars czy stworzony z myślą o piątkowych…