Dla mediów
Rzecznik prasowy
Magdalena Brzezińska
Dyrektor ds. Korporacyjnych
Biuro prasowe
biuroprasowe@grupazywiec.pl
Komunikaty prasowe
Kłótnia, kompromis czy wycofanie? Sprawdziliśmy, czy Polacy potrafią się dogadać
Zbliża nas sport, a różnią poglądy polityczne – wynika z badania SW Research zrealizowanego na zlecenie Grupy Żywiec, w ramach kampanii Worlds Together. Według 41% respondentów jako naród nie jesteśmy otwarci na inne punkty widzenia, ale 34% szuka kompromisu podczas trudnych rozmów.
Żywiec Ciemne trafi na sklepowe półki
Wprowadzone w ubiegłym roku w kanale HoReCa piwo Żywiec Ciemne od połowy grudnia będzie dostępne także w handlu detalicznym w butelce i puszce. To odpowiedź na oczekiwania konsumentów, wśród których to lekkie, ciemne piwo cieszy się dużą popularnością.
Dobre Rozmowy x Worlds Together
Sprawdziliśmy, czy da się porozmawiać o patriotyzmie i jednocześnie nie rozpętać awantury. Werdykt – da się! Co mają ze sobą wspólnego producent piwa i organizacja pożytku publicznego? Jeden cel, jakim jest zbliżanie do siebie osób w podzielonym społeczeństwie i tworzenie przestrzeni do wartościowych rozmów, nawet na najtrudniejsze tematy.
Za nami największy finał w historii trasy Męskie Granie!
Dwa dni, pięć scen, czterdzieści koncertów – za nami największy koncert w historii sponsorowanej przez markę Żywiec trasy Męskie Granie, który po raz pierwszy odbył się na warszawskim Lotnisku Bemowo. Z okazji spektakularnego finału na miarę 15-lecia w stolicy nie zabrakło muzyków od lat związanych z projektem. 23 i 24 sierpnia dziesiątki tysięcy widzów mogło usłyszeć m.in. Orkiestrę Orkiestr, wykonującą single Męskiego Grania z lat 2010-2024, Miuosha x Zespół Śląsk „Pieśni Współczesne Epilog”, Jakuba Józefa Orlińskiego & Aleksandra Dębicza w projekcie #LetsBaRock oraz oczywiście tegoroczną Męskie Granie Orkiestrę w składzie: Daria Zawiałow, Mrozu, Kacperczyk.
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
Warka Energy – najbardziej socjalny napój w kategorii – powstała z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowane są działania komunikacyjne marki, która jest wszędzie tam, gdzie dorośli przedstawiciele Gen Z. Tym razem Warka Energy sięgnęła po innowacyjne rozwiązanie i stworzyła Fake Out of Home (FOOH).
„Królewska drużyna” powraca!
Królewskie, największa marka w Warszawie i na Mazowszu oraz Legia – jeden z symboli stolicy i najpopularniejszy klub w Polsce, świętują 20-lecie współpracy. Z tej okazji na półki trafiła limitowana kolekcja butelek i puszek z wizerunkami „Królewskiej drużyny”. Na opakowaniach znalazły się sylwetki dziewięciu zawodników Legii Warszawa.
Przed nami największy finał w historii trasy Męskie Granie!
W tym roku trasa Męskie Granie sponsorowana przez markę Żywiec obchodzi swoje 15-lecie. Z tej okazji na fanów najlepszej polskiej muzyki czekają liczne niespodzianki. Najwięcej z nich przygotowanych zostało na wielki finał, który odbędzie się 23 i 24 sierpnia na Lotnisku Bemowo w Warszawie. Podczas największego Męskiego Grania w historii publiczność będzie mogła odwiedzić aż pięć scen (Scena Główna, Scena Ż, Scena 357, Scena Klubowa oraz silent disco). Zebrani usłyszą m.in. Orkiestrę Orkiestr, wykonującą single Męskiego Grania z lat 2010-2024, Miuosh x Zespół Śląsk „Pieśni Współczesne Epilog”, Jakuba Józefa Orlińskiego & Aleksandra Dębicza w projekcie #LetsBaRock oraz oczywiście tegoroczną Męskie Granie Orkiestrę w składzie: Daria Zawiałow, Mrozu, Kacperczyk. Podczas warszawskiego finału zadebiutuje silent disco oraz Scena Klubowa, której kuratorem jest Wojtek Urbański. Sobotnie koncerty będzie można zobaczyć online na YouTube i Facebooku Męskiego Grania.
Specjal startuje z kampanią „Dumni z Północy”
Historie Północy i marki Specjal są ze sobą nierozerwalnie związane. Sięgające XIX wieku tradycje elbląskiego browaru inspirują do czerpania z lokalnych legend i symboli. W tym sezonie marka Specjal ponownie odnosi się do swoich północnych korzeni w kampanii „Dumni z Północy”. W jej ramach na sklepowych półkach pojawiła się limitowana seria opakowań nawiązujących do symboliki regionu.
Męskie Granie zagrało w Krakowie
Za nami przedostatni przystanek w ramach kultowej trasy Męskie Granie. Podczas 15. edycji projektu publiczność może liczyć nie tylko na wielkie muzyczne emocje, ale i niezwykłą artystyczną różnorodność. Tak było również w Krakowie. W Muzeum Lotnictwa wystąpili m.in. Igo, PRO8L3M, L.U.C. & Rebel Babel Film Orchestra – muzyka do filmu „Chłopi” oraz Męskie Granie Orkiestra 2017: Brodka, Rogucki, Ørganek. Zwieńczeniem wszystkich koncertów był występ Męskie Granie Orkiestry 2024 w składzie Daria Zawiałow, Mrozu i Kacperczyk, która wykonała na żywo m.in. utwór „Wolne Duchy”.
Męskie Granie zagra w Krakowie!
Przed nami przedostatni przystanek na trasie najciekawszego festiwalu muzycznego w Polsce. Już w najbliższy weekend Męskie Granie przeniesie się do Krakowa, gdzie 9 i 10 sierpnia po raz kolejny udowodni jak bogata i daleka od banału jest polska scena muzyczna. W ramach sponsorowanego przez markę Żywiec projektu w Muzeum Lotnictwa wystąpią m.in. Męskie Granie Orkiestra 2017: Brodka, Rogucki, Ørganek, a także PRO8L3M, IGO oraz L.U.C. & Rebel Babel Film Orchestra – muzyka do filmu „Chłopi”. Na zakończenie koncertów zagra Męskie Granie Orkiestra 2024 w składzie Daria Zawiałow, Mrozu i Kacperczyk.
-
Pliki do pobrania
Rozwiń