Dla mediów
Rzecznik prasowy

Magdalena Brzezińska
Dyrektor ds. Korporacyjnych
Biuro prasowe
biuroprasowe@grupazywiec.pl

Aleksandra Samociuk
Managerka ds. Komunikacji Korporacyjnej
Biuro prasowe
biuroprasowe@grupazywiec.pl
Komunikaty prasowe
Tylko na Męskim Graniu – oto projekty, których nie usłyszysz nigdzie indziej!
Trasa Męskie Granie zyskała status kultowej między innymi dzięki wyjątkowym projektom przygotowywanym z myślą o wydarzeniu. W tym roku fani najlepszej polskiej muzyki usłyszą m.in. Męskie Granie Przestawia: Zalewski X T.Love, Lady Pank Gra Pierwszą Płytę, Igor Herbut: Tribute To Marek Grechuta oraz Mystic.30. Gratką będzie także powrót zespołu Sistars oraz premierowe koncerty przed tak dużą publicznością projektów Kasia Lins „Obywatelka KL” – Tribute To Grzegorz Ciechowski oraz Ofelia: Tribute To Mira Kubasińska Feat. Kuba Więcek, Hania Derej, Michał Aftyka & Alan Kapołka. Bilety na trasę dostępne są na eBilet.pl.
Już jest kosmiczna Męskie Granie Orkiestra 2025!
Cztery osobowości, cztery wrażliwości i cztery sposoby wyrażania się w sztuce – Męskie Granie Orkiestra 2025 to prawdziwy artystyczny tygiel. Tegoroczny skład tworzą: Natalia Przybysz, Ralph Kaminski, Igor Herbut i Błażej Król. Nic więc dziwnego, że wspólnie nagrali nieziemski singiel o przewrotnym tytule „To bardzo ziemskie”, któremu towarzyszy równie nieziemski teledysk. Zespół wystąpi podczas sobotnich koncertów w ramach kultowej trasy Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec. Ostatnie bilety na wydarzenie dostępne są na eBilet.pl.
Maciej Musiał ponownie pojawia się w kampanii „Chce się Ż w rozkwicie”
Marka Żywiec kontynuuje kampanię „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem Macieja Musiała – tym razem wspólnie z siecią sklepów Żabka. W ramach najnowszych działań aktor wyrusza na ulice, aby rozdawać kwiaty i smakowe, bezalkoholowe piwa Żywiec.
Męskie Granie puszcza oko do miast na swojej trasie!
Czy pieróg może zagrać na trąbce? Co Lajkonik skrywa za pazuchą? I o co chodzi ze śledziem w puszce? Przed startem 16. edycji kultowej trasy Męskie Granie marka Żywiec wypuściła na rynek limitowaną edycję puszek będących hołdem dla siedmiu koncertowych miast. Dodatkowo, w kolekcji znalazła się jedna uniwersalna puszka. Każdy projekt oddaje atmosferę konkretnego miasta – jego energię i unikalny charakter. To podróż przez Polskę, uchwycona w charakternych i pełnych dowcipu ilustracjach.
Żywiec stworzył własne trampki! Można je zdobyć w nowej loterii
Z myślą o tegorocznej loterii marka Żywiec stworzyła stylowe trampki, w których można wyruszyć w Polskę, bawić się na koncertach czy po prostu zajmować się słodkim nicnierobieniem. O trampki i setki innych nagród można walczyć od 28 kwietnia do 17 sierpnia.
Warka wraca z tarczą i otwiera nowy rozdział, wprowadzając nowe pozycjonowanie, format kreatywny i identyfikację wizualną
Warka rewitalizuje wizerunek, wprowadzając nowy format kreatywny, zachęcający do zrzucenia „zbroi” i znalezienia chwili oddechu w gronie przyjaciół i bliskich. W centrum komunikacji znalazło się trzech średniowiecznych rycerzy, w których role wcielają się Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski i Maciej Pesta. Nowej platformie komunikacyjnej towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej. Jej sercem jest tarcza — symbol inspirowany między innymi średniowieczną heraldyką.
ReTo w remixie utworu „Guao Guao” w kampanii Desperadosa
Wielkie gwiazdy ze świata muzyki i latin vibe – Desperados rozkręca kultową kampanię „Bierz, co chcesz” i zachęca do grania o nagrody. Loterię promuje remix światowego hitu „Guao Guao” stworzonego przez OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH, a w polskiej odsłonie wykonywanego również przez rapera ReTo. W aktywacji, jak co roku, do wygrania są nagrody takie, jakie się chce, w tym kurtka Neige, głośniki i nagrody pieniężne. Promocja trwa od 1 kwietnia do 31 sierpnia 2025 roku.
Maciej Musiał w kampanii bezalkoholowych wariantów Żywca „Chce się Ż w rozkwicie”
Z myślą o nadchodzącym sezonie, marka Żywiec wprowadziła na rynek bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem, rozszerzając portfolio piw 0,0%. Produkty te promuje kampania „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem aktora Macieja Musiała. Stworzone spoty są pełne przyrody i słońca.
Żywiec wystartował z silną kampanią w telewizji, digitalu i na OOH
Żywiec od lat zachęca do cieszenia się życiem i doceniania każdej chwili. W tym sezonie marka jeszcze mocniej nawiązuje do czasu spędzonego na łonie natury, a zarówno w spocie, jak i na kreacjach reklamowych, ważną rolę odgrywają atrybuty związane z polskim folklorem – wszystko pod hasłem „Chce się Ż”. Nowe spoty można już oglądać w telewizji i internecie. Na początku kwietnia wystartowała także ogólnopolska kampania OOH.
„Kwiaty Polskie” – wyjątkowe nowości smakowe 0,0% od Żywca
Żywiec ponownie wyznacza trendy na polskim rynku piwa. Marka, wprowadza coś, czego jeszcze nie było, czyli bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem. Tym razem Żywiec sięga po „Kwiaty Polskie”, które zaowocowały powstaniem dwóch nowości – Żywiec Lipa & Pigwa 0,0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0,0%.
-
Pliki do pobrania
Rozwiń