Dla mediów
Rzecznik prasowy

Magdalena Brzezińska
Dyrektor ds. Korporacyjnych
Biuro prasowe
biuroprasowe@grupazywiec.pl

Aleksandra Samociuk
Managerka ds. Komunikacji Korporacyjnej
Biuro prasowe
biuroprasowe@grupazywiec.pl
Komunikaty prasowe
Męskie Granie puszcza oko do miast na swojej trasie!
Czy pieróg może zagrać na trąbce? Co Lajkonik skrywa za pazuchą? I o co chodzi ze śledziem w puszce? Przed startem 16. edycji kultowej trasy Męskie Granie marka Żywiec wypuściła na rynek limitowaną edycję puszek będących hołdem dla siedmiu koncertowych miast. Dodatkowo, w kolekcji znalazła się jedna uniwersalna puszka. Każdy projekt oddaje atmosferę konkretnego miasta – jego energię i unikalny charakter. To podróż przez Polskę, uchwycona w charakternych i pełnych dowcipu ilustracjach.
Żywiec stworzył własne trampki! Można je zdobyć w nowej loterii
Z myślą o tegorocznej loterii marka Żywiec stworzyła stylowe trampki, w których można wyruszyć w Polskę, bawić się na koncertach czy po prostu zajmować się słodkim nicnierobieniem. O trampki i setki innych nagród można walczyć od 28 kwietnia do 17 sierpnia.
Warka wraca z tarczą i otwiera nowy rozdział, wprowadzając nowe pozycjonowanie, format kreatywny i identyfikację wizualną
Warka rewitalizuje wizerunek, wprowadzając nowy format kreatywny, zachęcający do zrzucenia „zbroi” i znalezienia chwili oddechu w gronie przyjaciół i bliskich. W centrum komunikacji znalazło się trzech średniowiecznych rycerzy, w których role wcielają się Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski i Maciej Pesta. Nowej platformie komunikacyjnej towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej. Jej sercem jest tarcza — symbol inspirowany między innymi średniowieczną heraldyką.
ReTo w remixie utworu „Guao Guao” w kampanii Desperadosa
Wielkie gwiazdy ze świata muzyki i latin vibe – Desperados rozkręca kultową kampanię „Bierz, co chcesz” i zachęca do grania o nagrody. Loterię promuje remix światowego hitu „Guao Guao” stworzonego przez OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH, a w polskiej odsłonie wykonywanego również przez rapera ReTo. W aktywacji, jak co roku, do wygrania są nagrody takie, jakie się chce, w tym kurtka Neige, głośniki i nagrody pieniężne. Promocja trwa od 1 kwietnia do 31 sierpnia 2025 roku.
Maciej Musiał w kampanii bezalkoholowych wariantów Żywca „Chce się Ż w rozkwicie”
Z myślą o nadchodzącym sezonie, marka Żywiec wprowadziła na rynek bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem, rozszerzając portfolio piw 0,0%. Produkty te promuje kampania „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem aktora Macieja Musiała. Stworzone spoty są pełne przyrody i słońca.
Żywiec wystartował z silną kampanią w telewizji, digitalu i na OOH
Żywiec od lat zachęca do cieszenia się życiem i doceniania każdej chwili. W tym sezonie marka jeszcze mocniej nawiązuje do czasu spędzonego na łonie natury, a zarówno w spocie, jak i na kreacjach reklamowych, ważną rolę odgrywają atrybuty związane z polskim folklorem – wszystko pod hasłem „Chce się Ż”. Nowe spoty można już oglądać w telewizji i internecie. Na początku kwietnia wystartowała także ogólnopolska kampania OOH.
„Kwiaty Polskie” – wyjątkowe nowości smakowe 0,0% od Żywca
Żywiec ponownie wyznacza trendy na polskim rynku piwa. Marka, wprowadza coś, czego jeszcze nie było, czyli bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem. Tym razem Żywiec sięga po „Kwiaty Polskie”, które zaowocowały powstaniem dwóch nowości – Żywiec Lipa & Pigwa 0,0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0,0%.
Desperados prezentuje imprezowe nowości
Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, nie przestaje zaskakiwać konsumentów, co roku dostarczając im nieoczywistych piwnych połączeń na bazie latynoskich drinków. W tym roku marka prezentuje trzy nowości zainspirowane kulturą latynoską, zachęcającą do uwolnienia fantazji i cieszenia się pełnią życia. Na sklepowe półki trafiły właśnie nowe piwa „with Latin vibe”, czyli Desperados Nocturno oraz dedykowane sklepom sieci Żabka – Desperados El Diablo i Desperados El Santo.
Światowy Dzień Wody. Polacy coraz częściej martwią się suszą. Pomóc może mała retencja.
Niemal 40 proc. Polaków uważa, że działania mające na celu powstrzymanie suszy powinny być traktowane priorytetowo – wynika z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie Koalicji „Dbamy o wodę” z okazji Światowego Dnia Wody. To właśnie w letnich niedoborach wody respondenci widzą czynnik, który może najmocniej wpłynąć na ich region.
Męskie Granie odsłania karty! Oto tegoroczny line-up!
Fani Męskiego Grania – najpopularniejszej trasy koncertowej w Polsce – z pewnością będą zachwyceni tegorocznym line-upem wydarzenia, będącym powrotem do korzeni. Podczas 16. edycji wybrzmi wiele projektów specjalnych, w tym reaktywowany specjalnie na Męskie Granie zespół Sistars czy stworzony z myślą o piątkowych finałach Męskie Granie Przestawia: Zalewski X T.Love. Podczas 144 koncertów zagrają też m.in. Artur Rojek, Nosowska/Król, Kacperczyk oraz Mrozu MTV Unplugged.
-
Pliki do pobrania
Rozwiń