Dla mediów
Rzecznik prasowy

Magdalena Brzezińska
Dyrektor ds. Korporacyjnych
Biuro prasowe
biuroprasowe@grupazywiec.pl
Komunikaty prasowe
Światowy Dzień Wody. Polacy coraz częściej martwią się suszą. Pomóc może mała retencja.
Niemal 40 proc. Polaków uważa, że działania mające na celu powstrzymanie suszy powinny być traktowane priorytetowo – wynika z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie Koalicji „Dbamy o wodę” z okazji Światowego Dnia Wody. To właśnie w letnich niedoborach wody respondenci widzą czynnik, który może najmocniej wpłynąć na ich region.
Męskie Granie odsłania karty! Oto tegoroczny line-up!
Fani Męskiego Grania – najpopularniejszej trasy koncertowej w Polsce – z pewnością będą zachwyceni tegorocznym line-upem wydarzenia, będącym powrotem do korzeni. Podczas 16. edycji wybrzmi wiele projektów specjalnych, w tym reaktywowany specjalnie na Męskie Granie zespół Sistars czy stworzony z myślą o piątkowych finałach Męskie Granie Przestawia: Zalewski X T.Love. Podczas 144 koncertów zagrają też m.in. Artur Rojek, Nosowska/Król, Kacperczyk oraz Mrozu MTV Unplugged.
Mega gwiazdy latynoskiej muzyki – OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH stworzyli utwór „Guao Guao” dla Desperadosa!
Przy utworze „Guao Guao” nie da się nie tańczyć. Ten reggaetonowy kawałek stworzony przez OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH porywa od pierwszej sekundy, przenosząc do świata pełnego latin vibe. Utwór został nagrany specjalnie dla Desperadosa w ramach kampanii „The Beer With Latin Vibe”, której dyrektorem artystycznym został kolumbijski zdobywca Latin Grammy – OVY ON THE DRUMS.
Grupa Żywiec otworzyła nową linię do produkcji puszek w Elblągu
Grupa Żywiec uruchomiła nowoczesną linię do produkcji puszek napojowych w Browarze Elbląg. Dzięki tej inwestycji nowa linia, o wydajności 60 tys. puszek na godzinę, dwukrotnie zwiększy swoje obecne zdolności produkcyjne, co czyni ją najszybszą w Grupie Żywiec. Ponadto umożliwi produkcję wszystkich wariantów puszek napojowych stosowanych do pakowania produktów Grupy, co pozwoli zaspokoić niemal 20 proc. rynkowego zapotrzebowania na piwo w puszkach w GŻ.
Desperados startuje z nową kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi momentami. Spoty marki odzwierciedlają nowe pozycjonowanie Desperadosa, skierowane do młodych dorosłych. W jednym z globalnych spotów pojawia się również polski artysta Reto, znany z ubiegłorocznej kampanii marki.
Kłótnia, kompromis czy wycofanie? Sprawdziliśmy, czy Polacy potrafią się dogadać
Zbliża nas sport, a różnią poglądy polityczne – wynika z badania SW Research zrealizowanego na zlecenie Grupy Żywiec, w ramach kampanii Worlds Together. Według 41% respondentów jako naród nie jesteśmy otwarci na inne punkty widzenia, ale 34% szuka kompromisu podczas trudnych rozmów.
Żywiec Ciemne trafi na sklepowe półki
Wprowadzone w ubiegłym roku w kanale HoReCa piwo Żywiec Ciemne od połowy grudnia będzie dostępne także w handlu detalicznym w butelce i puszce. To odpowiedź na oczekiwania konsumentów, wśród których to lekkie, ciemne piwo cieszy się dużą popularnością.
Dobre Rozmowy x Worlds Together
Sprawdziliśmy, czy da się porozmawiać o patriotyzmie i jednocześnie nie rozpętać awantury. Werdykt – da się! Co mają ze sobą wspólnego producent piwa i organizacja pożytku publicznego? Jeden cel, jakim jest zbliżanie do siebie osób w podzielonym społeczeństwie i tworzenie przestrzeni do wartościowych rozmów, nawet na najtrudniejsze tematy.
Za nami największy finał w historii trasy Męskie Granie!
Dwa dni, pięć scen, czterdzieści koncertów – za nami największy koncert w historii sponsorowanej przez markę Żywiec trasy Męskie Granie, który po raz pierwszy odbył się na warszawskim Lotnisku Bemowo. Z okazji spektakularnego finału na miarę 15-lecia w stolicy nie zabrakło muzyków od lat związanych z projektem. 23 i 24 sierpnia dziesiątki tysięcy widzów mogło usłyszeć m.in. Orkiestrę Orkiestr, wykonującą single Męskiego Grania z lat 2010-2024, Miuosha x Zespół Śląsk „Pieśni Współczesne Epilog”, Jakuba Józefa Orlińskiego & Aleksandra Dębicza w projekcie #LetsBaRock oraz oczywiście tegoroczną Męskie Granie Orkiestrę w składzie: Daria Zawiałow, Mrozu, Kacperczyk.
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
Warka Energy – najbardziej socjalny napój w kategorii – powstała z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowane są działania komunikacyjne marki, która jest wszędzie tam, gdzie dorośli przedstawiciele Gen Z. Tym razem Warka Energy sięgnęła po innowacyjne rozwiązanie i stworzyła Fake Out of Home (FOOH).
-
Pliki do pobrania
Rozwiń