Komunikaty prasowe
Żywiec stworzył własne trampki! Można je zdobyć w nowej loterii
Z myślą o tegorocznej loterii marka Żywiec stworzyła stylowe trampki, w których można wyruszyć w Polskę, bawić się na koncertach czy po prostu zajmować się słodkim nicnierobieniem. O trampki i setki innych nagród można walczyć od 28 kwietnia do 17 sierpnia.
Pierwsze trampki w Ż
Czy istnieje obuwie, które idealnie sprawdzi się podczas spacerów, pod festiwalową sceną, na spotkaniu ze znajomymi czy po prostu będzie świetnie wyglądać? Tak – to trampki! A te stworzone przez Żywca z limitowanej linii dodatkowo przykują uwagę w każdym miejscu w Polsce i nie tylko. Trampki zostały zaprojektowane we współpracy z Big Star. To klasyczny model z żywieckim twistem, który doskonale uzupełni każdą stylizację. Trampki można zdobyć jedynie w loterii Żywca. Ale to nie koniec! Każdego dnia na zwycięzców czeka także pięć podwójnych biletów na kultową już trasę Męskie Granie oraz vouchery zakupowe do wykorzystania na dowolne zakupy na Allegro w kwocie 500, 200, 100 i 20 zł, które pozwolą na zakup wymarzonych nagród.
Jak zdobyć nagrody?
Tegoroczna loteria Żywca trwa od 28 kwietnia do 17 sierpnia 2025 roku, a jej mechanizm jest niezwykle prosty. Aby zawalczyć o codzienne nagrody, wystarczy kupić dowolny produkt z portfolio marki Żywiec z oznaczeniem loteryjnym, a następnie wpisać na stronie zywiec.com.pl lub w aplikacji Messenger kod spod kapsla lub zawleczki. Informacja o nagrodzie pojawi się od razu. Kody można rejestrować codziennie od godziny 6.00 do 23.59.
W tym roku w komunikacji marki Żywiec ponownie nawiązujemy do sielskiego życia, podkreślając zalety mieszkania w Polsce. To dlatego przy okazji naszej najnowszej loterii postawiliśmy na nagrody, które pomogą nam cieszyć się polskim latem, w tym nasze pierwsze brandowane trampki – idealne do zwiedzania, spotykania się ze znajomymi i cieszenia się Ż.
– mówi Ewa Stefanowicz, managerka marki Żywiec.
Loteria otrzyma duże wsparcie w punktach sprzedaży. Organizatorem loterii jest G3 Group. Za kreację, komunikację digital i działania BTL odpowiada agencja Artegence. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.