Potwierdź
swój wiek

Ups, musisz
skończyć 18 lat

Podaj swoją datę urodzenia:

Dzień
Miesiąc
Rok

Przeczytaj dlaczego to ważne
abyś miał / miała 18 lat
zanim sięgniesz po alkohol:

Komunikaty prasowe

31 stycznia 2025

Mega gwiazdy latynoskiej muzyki – OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH stworzyli utwór „Guao Guao” dla Desperadosa!

Przy utworze „Guao Guao” nie da się nie tańczyć. Ten reggaetonowy kawałek stworzony przez OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH porywa od pierwszej sekundy, przenosząc do świata pełnego latin vibe. Utwór został nagrany specjalnie dla Desperadosa w ramach kampanii „The Beer With Latin Vibe”, której dyrektorem artystycznym został kolumbijski zdobywca Latin Grammy – OVY ON THE DRUMS.

Gorący wieczór gdzieś w sercu Ameryki Łacińskiej. Mężczyzna kładzie na taśmie przy kasie sześciopak Desperadosa. Po chwili cały sklep wpada w reggaetonowy rytm, a zaraz po nim latin vibe wylewa się na pobliskie ulice i przejmuje wszystkie części miasta. Utwór „Guao Guao” porywa jednak nie tylko w teledysku, ale także w prawdziwym świecie. Nic dziwnego – za tym latynoskim rytmem kryją się dwie mega gwiazdy – kolumbijski producent muzyczny, artysta i autor tekstów oraz jeden z najbardziej wpływowych twórców w branży muzycznej – OVY ON THE DRUMS, a także wenezuelski raper, piosenkarz i autor tekstów – MICRO TDH.

Pierwszy z muzyków ma na swoim koncie m.in. produkcję globalnego hitu KAROL G „Tusa” ft. Nicki Minaj oraz kooperacje m.in. z Bad Bunny, Paulo Londra czy Steve Aoki. W swojej twórczości nieustannie redefiniuje granice latynoskiej muzyki, łącząc różne style i tworząc niezapomniane utwory, które podbijają listy przebojów na całym świecie. Teraz swoją artystyczną, latynoską, energię wnosi do Desperadosa, jako nowy dyrektor kreatywny marki. W stworzonym dla Desperadosa utworze „Guao Guao” towarzyszy mu MICRO TDH, który także zgromadził miliony słuchaczy na całym świecie. Raper zawdzięcza międzynarodowy sukces przebojowi „Te Vi” z kolumbijskim zespołem Piso 21.

Latin vibe jest integralną częścią tożsamości marki i podstawą komunikacji z konsumentami. Współpraca z OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH pozwala nam w autentyczny sposób przekazać dobre wibracje i energię, którą kultura latynoska tak doskonale ucieleśnia.

– podkreśla Emilia Wróblewska-Hunek, reprezentująca markę Desperados.

„The Beer With Latin Vibe”
Utwór „Guao Guao” jest częścią kampanii „The Beer With Latin Vibe”. W jej ramach Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Całość została zainspirowana symbolami i motywami zaczerpniętymi ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi momentami. Działaniom towarzyszą spoty telewizyjne, w których pojawia się także polski akcent – artysta Reto, znany z ubiegłorocznej kampanii marki.

Za działania ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych w Polsce odpowiedzialna jest agencja Artegence. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Za przygotowanie globalnej idei kreatywnej i spotów odpowiada agencja LePub Milano, produkcja Pretty Bird.