Potwierdź
swój wiek

Ups, musisz
skończyć 18 lat

Podaj swoją datę urodzenia:

Dzień
Miesiąc
Rok

Przeczytaj dlaczego to ważne
abyś miał / miała 18 lat
zanim sięgniesz po alkohol:

Komunikaty prasowe

15 kwietnia 2025

Maciej Musiał w kampanii bezalkoholowych wariantów Żywca „Chce się Ż w rozkwicie”

Z myślą o nadchodzącym sezonie, marka Żywiec wprowadziła na rynek bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem, rozszerzając portfolio piw 0,0%. Produkty te promuje kampania „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem aktora Macieja Musiała. Stworzone spoty są pełne przyrody i słońca.

W ramach kampanii z udziałem Macieja Musiała powstały materiały dedykowane kanałom social media, a także zdjęcia produktowe i lifestyle’owe wykorzystywane w kampanii digital i outdoor. Nawiązujące do spędzania czasu na łonie przyrody kreacje z udziałem aktora można oglądać od 14 kwietnia. Rozszerzeniem kampanii będzie imponujący kwiatowy ambient w przejściu podziemnym przy Metrze Centrum w Warszawie. Dodatkowo, Maciej Musiał pojawi się jeszcze w działaniach dedykowanych sieci sklepów Żabka.

Kampania „Chce się Ż w rozkwicie” dedykowana jest młodym dorosłym konsumentom, którzy coraz chętniej sięgają po bezalkoholowe warianty piw. To dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy Macieja Musiała – aktora niezwykle popularnego wśród generacji Z i Y. Mamy nadzieję, że kreacje z jego udziałem spotkają się z zainteresowaniem tej grupy.

– mówi Natalia Szałkowska, Senior Brand Managerka marki Żywiec.

W kampanii chcieliśmy oddać odczucia towarzyszące nam w kontakcie z naturą, w połowie drogi między realizmem a letnim marzeniem. Inspiracją przy tworzeniu kampanii były dla nas sesje modowe, dlatego do jej realizacji zaangażowaliśmy twórców pochodzących wprost z tego świata – Jacka Kołodziejskiego i Annę Łośkiewicz. Ich wyczucie modowego języka i wrażliwość artystyczna zaowocowały niezwykle estetycznym i wrażeniowym efektem.

– dodaje Sławomir Klimkowski, Supervising Senior Creative w 2012 Agency.

Marka Żywiec, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, poszukujących lżejszych lub bezalkoholowych piw, w tym roku wprowadziła na rynek linię „Kwiaty Polskie”, czyli piwa bezalkoholowe o typowo polskich smakach i aromatach – Żywiec Lipa & Pigwa 0,0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0,0%. W rodzinie Żywiec 0,0% ze smakiem znajdują się jeszcze Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec Malinaż z nutą Trawy Cytrynowej 0,0%, Żywiec Miętaż z nutą Bergamotki 0,0% oraz Żywiec Pomelonż z nutą Cytrusów 0,0% (wariant dostępny wyłącznie w sieci sklepów Żabka).

Za koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii odpowiada Agencja 2012, a rozszerzeniem socialowym kampanii zajęła się agencja Cukier. Za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Dynamo, a za planowanie i zakup kampanii – Starcom. Działania BTL dla marki Żywiec koordynuje agencja Artegence. Działania PR prowadzi agencja HOPE.