Potwierdź
swój wiek

Ups, musisz
skończyć 18 lat

Podaj swoją datę urodzenia:

Dzień
Miesiąc
Rok

Przeczytaj dlaczego to ważne
abyś miał / miała 18 lat
zanim sięgniesz po alkohol:

Komunikaty prasowe

27 maja 2025

Maciej Musiał ponownie pojawia się w kampanii „Chce się Ż w rozkwicie”

Marka Żywiec kontynuuje kampanię „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem Macieja Musiała – tym razem wspólnie z siecią sklepów Żabka. W ramach najnowszych działań aktor wyrusza na ulice, aby rozdawać kwiaty i smakowe, bezalkoholowe piwa Żywiec.

Słońce, rower z żywieckim brandingiem, bukiety świeżych kwiatów i… Maciej Musiał – tak wygląda najnowsza akcja marki Żywiec we współpracy z siecią Żabka. Po działaniach w kanale digital oraz OOH, nadszedł czas na nowy spot, który pojawił się już w serwisie YouTube. W ramach kampanii Maciej Musiał udowadnia, że wiosna to kwintesencja hasła „Chce się Ż”, kiedy można spędzać czas na łonie natury, pijąc bezalkoholowe piwo i ciesząc się rozmową z przyjaciółmi. W tych chwilach sprawdzić może się także nowy smak przygotowany z myślą o sieci sklepów Żabka – Żywiec Porzeczkaż z nutą Rozmarynu 0,0%.

Kampania „Chce się Ż w rozkwicie” została przyjęta niezwykle pozytywnie, zwłaszcza przez młodych dorosłych, wśród których Maciej Musiał cieszy się dużą popularnością. Teraz czas na odsłonę kolejnego spotu, promującego warianty 0,0%, w tym m.in. nowy smak dedykowany sieci Żabka, czyli Żywiec Porzeczkaż z nutą Rozmarynu 0,0%.

– mówi Kamila Sucharzewska, Brand Managerka marki Żywiec.

W rodzinie Żywiec 0,0% ze smakiem znajdują się: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec Malinaż z nutą Trawy Cytrynowej 0,0%, Żywiec Miętaż z nutą Bergamotki 0,0% oraz Żywiec Pomelonż z nutą Cytrusów 0,0% (wariant dostępny wyłącznie w sieci sklepów Żabka) i Żywiec Porzeczkaż z nutą Rozmarynu 0,0% (również dostępny jedynie w sieci sklepów Żabka). Tej wiosny na sklepowych półkach pojawiła się także linia piw bezalkoholowych „Kwiaty Polskie” o typowo polskich smakach i aromatach – Żywiec Lipa & Pigwa 0,0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0,0%.

Za ideę spotu odpowiadała Grupa Kreatywna CUKIER, za produkcję – dom produkcyjny Creators Tribe, a za planowanie i zakup kampanii – Starcom. Spot wyreżyserował Wojciech Barczuk. Koncepcję strategiczną, kreatywną i hasło kampanii dla marki przygotowała 2012 Agency. Działania BTL dla marki Żywiec koordynuje Artegence, działania PR prowadzi HOPE.