Komunikaty prasowe
Grupa Żywiec wśród Marek Godnych Zaufania 2023
Na których markach polscy przedsiębiorcy mogą polegać i z którymi najchętniej współpracują? Podczas wczorajszej gali wieńczącej plebiscyt miesięcznika „My Company” poznaliśmy 25 firm, które cieszą się największym zaufaniem wśród przedsiębiorców.
Grupa Żywiec została uhonorowana wyróżnieniem w kategorii „Razem znaczy lepiej”, czyli firma, która w swoich kampaniach stawia na budowanie wspólnoty i dobrych relacji między ludźmi. Spośród 1110 głosujących w tej kategorii, aż 48% wybrało Grupę Żywiec. W większości byli to właściciele i prezesi firm (64%).
Wierzymy, że zaufanie konsumentów do naszych marek to wynik bezkompromisowego dążenia do najwyższej jakości i realizowania strategii opartej na wartościach. To wynik posiadania klarownej wizji tego jaki biznes chcemy budować w najbliższej przyszłości. W Grupie Żywiec rozwijamy się zgodnie ze strategią Evergreen, dzięki której pewnie zmierzamy w kierunku zrównoważonego i odpowiedzialnego biznesu, w którym miarą sukcesu jest wartość dla wszystkich interesariuszy, w tym planety. To także efekt kreowania świata, w którym każdy czuje się częścią większej społeczności i w którym piwo towarzyszy wspólnemu przeżywaniu pozytywnych emocji.
– komentuje wyróżnienie Magdalena Brzezińska, dyrektorka ds. korporacyjnych Grupy Żywiec.
Tytuł Marka Godna Zaufania został przyznany przez wydawcę miesięcznika „My Company Polska” już po raz ósmy. Badanie powstało przy współpracy z Instytutem Badawczym Kantar Polska. Jego głównym celem było poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu oraz wskazanie tych, którym najbardziej ufają. Mechanizm rankingu jest prosty – redakcja poprosiła czytelników i prenumeratorów miesięcznika „My Company Polska”, uczestników szkoleń i konferencji, przedstawicieli kadry zarządzającej, specjalistów i właścicieli firm, by spontanicznie wymienili markę, której najbardziej ufają. W każdej kategorii można było wskazać tylko jedną.
Pośród 25 kategorii, w tym roku pojawiły się między innymi takie jak: „Wysoki A-IQ”, „Cyfrowe mury”, „Przyszłość planety” i „Biznes z pomysłem”. Więcej o badaniu i jego laureatach w miesięczniku „My Company Polska” (nr 6/2023) oraz na stronie: markagodnazaufania.pl