Komunikaty prasowe
Desperados prezentuje imprezowe nowości
Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, nie przestaje zaskakiwać konsumentów, co roku dostarczając im nieoczywistych piwnych połączeń na bazie latynoskich drinków. W tym roku marka prezentuje trzy nowości zainspirowane kulturą latynoską, zachęcającą do uwolnienia fantazji i cieszenia się pełnią życia. Na sklepowe półki trafiły właśnie nowe piwa „with Latin vibe”, czyli Desperados Nocturno oraz dedykowane sklepom sieci Żabka – Desperados El Diablo i Desperados El Santo.
Desperados, jako „The Beer With Latin Vibe” przenosi latynoską energię na polskie imprezy. W tym sezonie zapewnia ją m.in. Desperados Nocturno stanowiące intensywne połączenie piwa z nutą Aguardiente. To wyróżnialny smak z charakterem ciemnego rumu i dodatkiem limonki, którego opakowanie oddaje styli i ducha krajów latynoskich. Produkt ten w ubiegłym roku dostępny był wyłącznie w sieci sklepów Żabka. Cieszył się jednak tak dużym powodzeniem wśród konsumentów, że w tym sezonie został wprowadzony do szerokiej dystrybucji.
Z myślą o młodszych, dorosłych konsumentach, którzy poszukują nowych smaków i wyjątkowych doznań, Desperados przygotował jeszcze dwa inne warianty dedykowane sieci sklepów Żabka: Desperados El Diablo i Desperados El Santo. Pierwszy z nich to piwo o wyrazistym, intensywnym smaku, inspirowane drinkiem z nutą diabelskiej zadziorności. Posiada krwisty czerwony kolor, a dzięki połączeniu limetki, czarnej porzeczki i imbiru, stanowi wyjątkowy profil smakowy, który pobudzi zmysły. Desperados El Santo przenosi natomiast w świat latynoskiej fiesty i beztroskiej zabawy. Wariant ten stanowi bardziej owocową propozycję od Desperadosa, odpowiadając na oczekiwania konsumentów. Zapewnia orzeźwiający lekki smak z wyraźnymi nutami limetki, guawy i jabłka, które wspólnie tworzą orzeźwiający profil idealny na upalne dni.
Za działania ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych w Polsce odpowiedzialna jest agencja Artegence. KV przygotowała agencja Global SM. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.