Potwierdź
swój wiek

Ups, musisz
skończyć 18 lat

Podaj swoją datę urodzenia:

Dzień
Miesiąc
Rok

Przeczytaj dlaczego to ważne
abyś miał / miała 18 lat
zanim sięgniesz po alkohol:

Komunikaty prasowe

17 kwietnia 2025

ReTo w remixie utworu „Guao Guao” w kampanii Desperadosa

Wielkie gwiazdy ze świata muzyki i latin vibe – Desperados rozkręca kultową kampanię „Bierz, co chcesz” i zachęca do grania o nagrody. Loterię promuje remix światowego hitu „Guao Guao” stworzonego przez OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH, a w polskiej odsłonie wykonywanego również przez rapera ReTo. W aktywacji, jak co roku, do wygrania są nagrody takie, jakie się chce, w tym kurtka Neige, głośniki i nagrody pieniężne. Promocja trwa od 1 kwietnia do 31 sierpnia 2025 roku.

„Guao Guao”, ale od… ReTo
Ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem gorących latynoskich rytmów. Wszystko za sprawą reggaetonowego beatu utworu „Guao Guao”, który wylewał się na ulice. Za hitem Desperadosa kryją się dwie mega gwiazdy – kolumbijski producent muzyczny, artysta i autor tekstów oraz jeden z najbardziej wpływowych twórców w branży muzycznej – OVY ON THE DRUMS, a także wenezuelski raper, piosenkarz i autor tekstów – MICRO TDH. Teraz ten światowy przebój pojawia się w polskiej odsłonie. Wszystko za sprawą rapera ReTo, który nagrał go ze współpracy OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH. Efektów tej wyjątkowej kolaboracji można posłuchać na kanale YouTube. Do utworu powstał również teledysk. To nie pierwsza współpraca ReTo z Desperadosem. Artysta pojawił się już w ubiegłorocznej kampanii oraz tegorocznym spocie.

Wraca kultowa promocja „Bierz, co chcesz”
Na początku kwietnia wystartowała promocja „Bierz, co chcesz”. W ramach tej niezwykle popularnej loterii zwycięzcy sami mogą wybierać nagrody, które chcą otrzymać. W tym roku do zgarnięcia jest kurtka Neige, głośniki, neony i nagrody pieniężne. Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić piwo Desperados objęte promocją, a następnie zarejestrować na stronie kod spod kapsla lub zawleczki. Kody można rejestrować do 31 sierpnia 2025 roku.

Aktywacja „Bierz, co chcesz” to idealne rozwinięcie globalnej kampanii „The Beer with Latin Vibe”. Dzięki zaangażowaniu lokalnego twórcy oraz przywróceniu tak lubianej loterii, działania są wiarygodne dla polskich konsumentów i pozwalają nam budować wizerunek najbardziej latynoskiego piwa w Polsce.

– mówi Michał Kacner, Brand Manager Desperados.

Za działania ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych w Polsce odpowiedzialna jest agencja Artegence. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Reżyserem spotu jest Kuba Bujas. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Dynamo.