Potwierdź
swój wiek

Ups, musisz
skończyć 18 lat

Podaj swoją datę urodzenia:

Dzień
Miesiąc
Rok

Przeczytaj dlaczego to ważne
abyś miał / miała 18 lat
zanim sięgniesz po alkohol:

Komunikaty prasowe

12 sierpnia 2024

Specjal startuje z kampanią „Dumni z Północy”

Historie Północy i marki Specjal są ze sobą nierozerwalnie związane. Sięgające XIX wieku tradycje elbląskiego browaru inspirują do czerpania z lokalnych legend i symboli. W tym sezonie marka Specjal ponownie odnosi się do swoich północnych korzeni w kampanii „Dumni z Północy”. W jej ramach na sklepowych półkach pojawiła się limitowana seria opakowań nawiązujących do symboliki regionu.

Przywiązanie do tradycji, unikalna receptura oraz browarnicza historia nierozerwalnie związana z okolicami Elbląga zapewniła Specjalowi status lokalnego symbolu. Marka nieustannie podkreśla też dumę ze swojego pochodzenia. Wybrzmiewa ona między innymi w najnowszej kampanii – „Dumni z Północy”, w ramach której na sklepowych półkach pojawiły się limitowane butelki i puszki nawiązujące do tamtejszej symboliki.

Jeziora, morskie legendy, zamki i twierdze od wieków funkcjonują w zbiorowej wyobraźni mieszkańców Północy. Teraz bohaterowie tych opowieści zostali przeniesieni na etykiety i puszki piwa Specjal, przybliżając mieszkańcom historie związane z ich regionem. Specjal Jasny Pełny w limitowanych opakowaniach dostępny jest na terenie województw pomorskiego, warmińsko-mazurskiego oraz kujawsko-pomorskiego.

Jako marka niezwykle mocno zakorzeniona w regionie, chcemy przypominać jego mieszkańcom o wyjątkowości tego miejsca.

– mówi Łukasz Dąbrowski, Kierownik projektu.

Północ skrywa w sobie niezwykłe opowieści przekazywane z pokolenia na pokolenie. Zależy nam, aby prezentować je zwłaszcza młodym dorosłym konsumentom – w ten sposób nie zaginą i wciąż będą stanowiły część lokalnej tożsamości.

– dodaje Dąbrowski.

Specjal Jasny Pełny powstał w 1978 roku. Jest warzony w Browarze w Elblągu i sprzedawany jako marka regionalna na północy Polski. Jej receptura nawiązuje do elbląskich tradycji piwowarskich, które sięgają początków XIV wieku. Unikalny smak Specjala jest efektem wyjątkowego doświadczenia elbląskich piwowarów, którzy kontynuują tradycje browarnicze browaru założonego w 1872 roku.

Puszki i etykiety na butelki zaprojektowała agencja Global Shopper Marketing.