Zostań sprzymJEŻeńcem! Nowa akcja Dzikiego Sadu

Nie każdy wie, że jeże są dziś zagrożone całkowitym wyginięciem. Choć w Polsce objęte są ochroną ścisłą, by przetrwać – potrzebują zdecydowanie większego zaangażowania ze strony człowieka. Dziki Sad aktywnie włącza się w pomoc dla tych pożytecznych zwierząt.

2880x1312

Na przestrzeni ostatnich lat naturalne środowisko jeży drastycznie się skurczyło, a one same rozpaczliwie szukają nowych miejsc do życia. Jeże masowo giną pod kołami aut, podczas wypalania i koszenia łąk, zatrute chemicznymi środkami ochrony roślin, pokaleczone wyrzuconymi puszkami czy szklanymi butelkami. Według przewidywań naukowców, bez czynnej pomocy człowieka do 2025 roku dziko żyjące jeże po prostu wyginą.

W działania służące ocaleniu jeży aktywnie włącza się marka Dziki Sad. – Jeże są istotnym ogniwem w historii Dzikiego Sadu, pracowitymi bohaterami kampanii, dlatego postanowiliśmy zaangażować się w społeczne działania służące ich ochronie – mówi Maja Bucholc, Junior Brand Manager Dziki Sad & Strongbow w Grupie Żywiec. – Przede wszystkim, chcemy w tych działaniach być efektywni – stąd nasza decyzja o wsparciu Polskiego Stowarzyszenia Ochrony Jeży „Nasze Jeże”, które od 2008 r. wspomaga Ośrodki Rehabilitacji Jeży, a także Ośrodki Rehabilitacji Zwierząt, w których odbywa się leczenie, opieka weterynaryjna i rehabilitacja jeży w celu przywrócenia ich do środowiska przyrodniczego. Gorąco zachęcamy do włączenia się w tę akcję. Pomóżmy jeżom wrócić do dzikiej natury i wspólnie ocalmy je przed wyginięciem.

By stać się sprzymJEŻeńcem, wystarczy wejść na nową stronę www.dzikisad.com.pl i kliknąć w zdjęcie jeża – kliknięcia zamieniają się we wsparcie dla stowarzyszenia „Nasze Jeże”.

Dziki Sad przygotował również konkurs – szansę na wygraną ma każdy, kto na stronie www.dzikisad.com.pl poprawnie odszyfruje trzy rebusy i odpowie kreatywnie na jedno pytanie. Nagrodami w konkursie są koszulki i zapas Dzikiego Sadu.

Akcja pomocy dla jeży, prowadzona na stronie www.dzikisad.com.pl, potrwa do 30 września.

Akcję na zlecenie Grupy Żywiec organizuje agencja GoldenSubmarine. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do Twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Ustawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach Twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies i polityce prywatności.

PODAJ ROK URODZENIA

Grupa Żywiec to odpowiedzialny producent piwa. Nasza strona dostępna jest tylko dla osób pełnoletnich.