W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018.
To będzie prawdziwie letnie uderzenie marki Warka Radler 0.0%. Do udziału w spocie promującym nową linię Warki Radler 0.0% zostały zaproszone gorące nazwiska polskiej sceny: popularna piosenkarka Margaret, pełen pozytywnej energii tancerz Rafał Maserak oraz doskonale znany wszystkim w Polsce, kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk.
W nowym spocie bezalkoholowej Warki Radler 0.0% gwiazdy pokazane zostały z przymrużeniem oka, na pełnym luzie, który towarzyszy nam kiedy nadchodzi sezon wiosenno-letni. Wtedy wszyscy więcej podróżujemy, spędzamy czas na plaży, ale także poszukujemy wolnych chwil na relaks i odprężenie każdego dnia, podczas wiosennych i letnich godzin popołudniowych, zanim nadejdzie wieczór. Nowe smaki Warki Radler 0.0% zapewnią orzeźwienie, lekkość i luz w wielu sytuacjach, nie tylko wieczorem, w weekend czy na wakacjach. Warkę Radler 0.0% możemy wypić o każdej porze dnia – mówi Ewelina Kawnik, kierownik marketingu marki Warka.
W tym roku na rynku pojawiły się również dwa nowe warianty Warki Radler 0.0%. Do znanej już cytryny dołączyły: jabłko z miętą i grejpfrut z pomarańczą. Zarówno nowe smaki jak i pozostałe warianty dostępne są w nowej szacie graficznej zaprojektowanej przez agencję BNA.
Kreację nowej komunikacji z udziałem gwiazd przygotowała Agencja Lvov. Spot został wyreżyserowany przez Piotra Kumika, operatorką była Maria Zbąska. Projekt zrealizował dom produkcyjny Papaya, postprodukcję wykonał Televisor, a udźwiękowieniem zajęło się Studio Rytmika. Media zaplanował zespół z domu mediowego Starcom. Za działania w kanale digital odpowiada Agencja TWIN. Wsparcie PR oraz współpracę z Influencerami zapewni Warce Radler 0.0% Agencja PR ROOM.