Naturalne piękno podkarpackich krajobrazów i chwile błogiego relaksu – w nowej kampanii piwo Leżajsk odwołuje się do regionalnej tożsamości i zaprasza do powolnego smakowania przyjemności na łonie natury.
Nieskazitelna przyroda oraz zachwycające krajobrazy od zawsze są wizytówką Podkarpacia. Te przepiękne widoki grają też pierwszoplanową rolę w nowej odsłonie ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej Leżajska Chmielowego i Pszenicznego. Kampania jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji, w której Leżajsk przekonywał, że warto zwolnić i cieszyć się prostymi przyjemnościami. Kampania została świetnie przyjęta, co potwierdziło wyróżnienie w konkursie „Kreatura 2016”.
Emitowane od marca br. spoty odkrywają przed widzami świat żyjący własnym, niespiesznym rytmem, w beztroskim klimacie.
Im szybciej świat pędzi do przodu, tym bardziej doceniamy te momenty, kiedy możemy się zatrzymać, cieszyć się życiem i obcować z naturą. Malownicze Podkarpacie to idealne miejsce do celebrowania takich chwil, a Leżajsk, warzony w sercu tego regionu, doskonale oddaje ten niespieszny klimat.
Obecny w regionie od XVI wieku browar Leżajsk niezmiennie czerpie inspiracje z wyjątkowego klimatu Podkarpacia. Tutejsi browarnicy odkrywają naturalne smaki regionu, wydobywając wszystko, co najlepsze z piwowarskich tradycji. Leżajsk Chmielowy i Pszeniczny jako jedne z nielicznych piw w Polsce dojrzewają w poziomych tankach fermentacyjnych. Świeżość i naturalny charakter piwa podkreśla zielona butelka. Produkt szybko zdobywa sympatię konsumentów, w związku z czym otrzymał certyfikat „Smaczne bo podkarpackie”.
Komunikację ATL dla marki Leżajsk przygotowała agencja JUST. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja. Za działania digital dla Leżajska odpowiada Focus Media Group, a za PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediavest.