„Tatry się należą” – nowa platforma komunikacji marki Tatra

Tatra, jedna z najpopularniejszych marek piwa na rynku, prezentuje zupełnie nową odsłonę. Zmienione zostały wszystkie dotychczasowe elementy marketingowe marki: od pozycjonowania, po komunikację oraz opakowania. Startująca właśnie kampania pod hasłem „Tatry się należą” jest największym i najsilniejszym działaniem marki od lat.

Nowa idea kreatywna „Tatry się należą” oparta jest na przekonaniu, że za ciężką pracę zarówno w ramach wykonywanego zawodu, jak i codziennych czynności należy się zasłużony odpoczynek i czas wolny od bieżących obowiązków niezbędny do naładowania baterii do dalszego działania. 

Patrząc na zmiany kulturowe, jakie zaszły w ostatnich latach widać, że jako społeczeństwo przeszliśmy ewolucję, a co za tym idzie zmieniła się również rola mężczyzn – mówi Julia Czyżykowska, Kierownik marki Tatra. – Przedstawione w spotach nowe pozycjonowanie Tatry oraz zmiany graficzne na opakowaniach świetnie odpowiadają na potrzeby współczesnych mężczyzn i razem z planowanymi na kolejne miesiące działaniami tworzą spójny oraz konsekwentny wizerunek marki – dodaje. 

W przeprowadzonym na zlecenie Grupy Żywiec badaniu nowa komunikacja uzyskała najwyższe w ostatnich latach wyniki i jak mówią o idei sami konsumenci – opisuje dokładnie, jak się czuję na co dzień. Marka stała się bardziej współczesna, autentyczna i bliska konsumentom. Nowa kampania i wszystkie pozostałe działania ATL & BTL Tatry będą w tym roku skupione w ramach tej jednej platformy.

Nowemu pozycjonowaniu Tatry towarzyszy również zmiana opakowań. Nowy design nawiązuje do idei przewodniej marki i prezentuje Tatry – góry jako główną ikonę bezpośrednio wpisaną w DNA (nazwę) marki. Grafika opakowań nie tylko podkreśla wysoką i solidną jakość produktu, ale również świetnie wyróżnia się na półce i sprawia, że marka postrzegana jest przez konsumentów jako współczesna i na czasie. 

Kampania telewizyjna startuje 17 stycznia br. Spoty emitowane będą w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz na platformach VOD. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych.

 

PODAJ ROK URODZENIA

Grupa Żywiec to odpowiedzialny producent piwa. Nasza strona dostępna jest tylko dla osób pełnoletnich.