Strongbow
– cydr nr 1 na świecie wreszcie dostępny w Polsce

Grupa Żywiec rozszerza portfolio i wchodzi w kategorię cydrów.

W marcu 2015 r. Grupa Żywiec wprowadza na polski rynek cydr Strongbow. Oryginalna, brytyjska marka z tradycjami, podbiła już serca konsumentów
w 20 krajach i zapewniła sobie pozycję lidera kategorii na świecie.

Wprowadzenie cydru Strongbow na polski rynek jest odpowiedzią na coraz silniejszy trend konsumencki poszukiwania oryginalnych smaków i czerpania z tego, co tradycyjne. — Polacy kochają jabłka, a Strongbow ze swoim naturalnym orzeźwiającym smakiem, wpisuje się w potrzebę sięgania po proste przyjemności w codziennym zgiełku miasta — podkreśla Izabela Głodek, dyrektor marek Żywiec
i Strongbow.

Strongbow powstaje w procesie winnej fermentacji jabłek, czego efektem jest delikatne nagazowanie, a jego smak orzeźwia lekką nutą słodyczy, przechodzącą
w delikatną kwaskowatość, zwieńczoną łagodnie wytrawnym finiszem.

Wprowadzenie do Polski nowej marki cydru poprzedziły badania preferencji,
w których konsumenci stwierdzili, że to właśnie Strongbow zwycięża smakiem konkurencję*. (*Badanie Strongbow Cider, Blind Product Test, Ipsos, DEC 2014)

Cydr Strongbow na rynku

U źródeł sukcesu cydrów na świecie leży miejski trend powrotu do natury. Cydr Strongbow to także doskonała alternatywa dla tych konsumentów, którzy
z różnych powodów nie piją piwa. Wielkość tej grupy jest szacowana na ok. 9 mln dorosłych Polaków.— Cydry to dziś najbardziej dynamicznie rozwijająca się kategoria alkoholi w Polsce– mówi Izabela Głodek. — Wierzymy, że rozszerzając portfolio Grupy Żywiec o najsilniejszą markę cydru na świecie, szybko uda się nam zdobyć pozycję lidera polskiego rynku — dodaje.

Polscy konsumenci mogą odkryć znany i ceniony na całym świecie cydr Strongbow w dwóch smakach: Gold Apple — orzeźwiający, złocisty, z delikatną słodko-kwaśną nutą jabłka, oraz Red Berries — orzeźwiające i zaskakujące połączenie słodyczy dojrzałej truskawki ze słodko-kwaśną nutą jabłka.

Rytuał serwowania

Marka Strongbow wnosi na rynek nowy smak orzeźwienia i rytuał serwowania. Szklanka wypełniona w 1/3 pokruszonym lodem i w 2/3 cydrem Strongbow to rekomendowany przepis na proste przyjemności i spędzanie czasu z przyjaciółmi.

Strongbow dostępny jest w oryginalnie tłoczonych, szklanych butelkach
o pojemności 330 ml oraz w puszkach 400 ml.

Cena sugerowana za butelkę 3,59 zł, za puszkę 3,99 zł.

PODAJ ROK URODZENIA

Grupa Żywiec to odpowiedzialny producent piwa. Nasza strona dostępna jest tylko dla osób pełnoletnich.