Męski świat na Planecie Warka
w nowej kampanii reklamowej piwa Warka

13 stycznia ruszyła emisja spotu telewizyjnego, który rozpoczął nową kampanię piwa Warka. Klasyczna piwna marka zaprasza konsumentów na Planetę Warka, gdzie rytm życia wyznaczają prawdziwie męskie potrzeby.

W czasach, kiedy redefiniowana jest tradycyjna, męska tożsamość, Warka z przymrużeniem oka łączy facetów wokół ich  klasycznych, nieco stereotypowych cech. Nowa kampania Warki metaforycznie pokazuje świat klasycznych mężczyzn, przedstawiając w przerysowany sposób ich pasje, zamiłowania, cechy charakteru. W tym wyidealizowanym męskim świecie każde mieszkanie ma bezpośrednie wyjście do pubu, pracę zawsze kończy się o piątej, a piwo Warka płynie z domowego kranu. A jak działa służba zdrowia? To już trzeba zobaczyć w reklamie…

Nowa kampania Warki, to w pewnym sensie powrót do korzeni, gdy reklamy piwa portretowały klasyczny męski świat.

Marka postanowiła przypomnieć o tych tradycyjnych i nawet nieco stereotypowych męskich wartościach.  Choć w realnym świecie coraz częściej ulegają one przemianom kulturowym, to nie zawsze dzieje się to za aprobatą mężczyzn.  Dlatego na planecie Warka mężczyźni mogą je realizować bez żadnych ograniczeń i cieszyć się tym, co stanowi ich naturalne DNA. A przecież piwo jest istotną tego częścią.

Tomasz Król Marketing Manager Warki w Grupie Żywiec

Kampania składa się z serii spotów telewizyjnych, które emitowane będą we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie i mediach społecznościowych.

Kreację nowej komunikacji marki Warka stworzyła agencja LVOV. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotu jest Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Aktywacje interaktywne realizuje agencja The Digitals. Wsparcie PR zapewnia ROOTS PR,
a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do Twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Ustawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach Twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies i polityce prywatności.

PODAJ ROK URODZENIA

Grupa Żywiec to odpowiedzialny producent piwa. Nasza strona dostępna jest tylko dla osób pełnoletnich.