13 stycznia ruszyła emisja spotu telewizyjnego, który rozpoczął nową kampanię piwa Warka. Klasyczna piwna marka zaprasza konsumentów na Planetę Warka, gdzie rytm życia wyznaczają prawdziwie męskie potrzeby.
W czasach, kiedy redefiniowana jest tradycyjna, męska tożsamość, Warka z przymrużeniem oka łączy facetów wokół ich klasycznych, nieco stereotypowych cech. Nowa kampania Warki metaforycznie pokazuje świat klasycznych mężczyzn, przedstawiając w przerysowany sposób ich pasje, zamiłowania, cechy charakteru. W tym wyidealizowanym męskim świecie każde mieszkanie ma bezpośrednie wyjście do pubu, pracę zawsze kończy się o piątej, a piwo Warka płynie z domowego kranu. A jak działa służba zdrowia? To już trzeba zobaczyć w reklamie…
Nowa kampania Warki, to w pewnym sensie powrót do korzeni, gdy reklamy piwa portretowały klasyczny męski świat.
Marka postanowiła przypomnieć o tych tradycyjnych i nawet nieco stereotypowych męskich wartościach. Choć w realnym świecie coraz częściej ulegają one przemianom kulturowym, to nie zawsze dzieje się to za aprobatą mężczyzn. Dlatego na planecie Warka mężczyźni mogą je realizować bez żadnych ograniczeń i cieszyć się tym, co stanowi ich naturalne DNA. A przecież piwo jest istotną tego częścią.
Kampania składa się z serii spotów telewizyjnych, które emitowane będą we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie i mediach społecznościowych.
Kreację nowej komunikacji marki Warka stworzyła agencja LVOV. Domem produkcyjnym odpowiedzialnym za realizację spotu jest Tango Production, a postprodukcją zajął się Televisor. Aktywacje interaktywne realizuje agencja The Digitals. Wsparcie PR zapewnia ROOTS PR,
a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.