Klasyczna Warka w nowej odsłonie

Warka – jedno z najpopularniejszych piw w Polsce od grudnia br. dostępne będzie w nowej szacie graficznej opakowań. Połączenie ikonicznych elementów marki z innowacyjnym projektem akcentuje wysoką jakość produktu.

Wygląd nowych opakowań Warki odpowiada na zmiany zachodzące w preferencjach konsumentów, którzy doceniają jakość i tradycję w nowoczesnym wydaniu. Nowe opakowania marki nie tylko przyciągają wzrok, ale również komunikują najważniejsze cechy produktu.

Połączenie tradycyjnych elementów marki z innowacyjnym projektem akcentuje wysoką jakość Warki. Zmieniony kształt etykiety nadaje butelce zupełnie nowej jakości, a efekt metalizowania premiowości i szlachetności. Wyróżniającym elementem opakowania jest skośne połączenie kolorów dzięki czemu całość wygląda niezwykle nowocześnie i dynamicznie. Użyte na opakowaniach symbole podkreślają piwność i opowiadają historię marki. Najsłynniejszy mieszkaniec Warki i bohater narodowy Kazimierz Pułaski oraz data „1478” na etykiecie podkreślają tradycję i historię piwa. Medale i słowo „Classic” symbolizują wierność klasycznym regułom warzenia piwa.

Naszym celem było stworzenie projektu, który odda wysoką jakość produktu przy zachowaniu oryginalnych symboli marki. Udało się zaprojektować opakowania, które oddają charakter marki, są nowoczesne oraz świetnie wyróżniają się na półce.

Marcin Drożyński Senior Brand Manager Warki

Zmiana grafiki opakowań obejmie również Warkę Strong, która zachowuje swoje charakterystyczne kolory: złoty i czarny, które niezmiennie podkreślają unikalną kompozycję dwóch słodów: jasnego pilzneńskiego i ciemnego prażonego.

Wprowadzenie nowych opakowań na rynek wspierać będą dedykowane materiały POS oraz startująca już na początku 2021 roku silna kampania TV i digital.

Wstępny projekt opakowań opracowała agencja BNA, a finalny projekt przygotował Wojciech Mierowski. Materiały POS przygotowała agencja Global Shopper Marketing.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do Twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Ustawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach Twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies i polityce prywatności.

PODAJ ROK URODZENIA

Grupa Żywiec to odpowiedzialny producent piwa. Nasza strona dostępna jest tylko dla osób pełnoletnich.