Heineken 3 nowym wariantem marki w Polsce

Trochę mniej alkoholu pozwala na dużo więcej – Heineken 3 pozwala sięgać po piwo, a jednocześnie zachowywać świeżość i otwartość głowy. Nowy wariant marki jest dostępny w Polsce od 13 marca.

Na nasyconym rynku piwa coraz większą rolę odgrywają trendy konsumenckie. Żyjący aktywnie Polacy szukają dla siebie nowych rozwiązań, pozwalających godzić liczne obowiązki i zajęcia z możliwością sięgania po ulubiony trunek. Rośnie też popularność piw niskoalkoholowych i bezalkoholowych.

Dostrzegając te trendy, marka Heineken wprowadza produkt, który wpisuje się w zmieniające się zwyczaje konsumentów i tworzy nową w Polsce kategorię. Heineken 3 (dostępny w butelkach 500 ml) zawiera tylko 3,3 proc. alkoholu, co czyni go unikalną pozycją na naszym rynku. Trafi do wszystkich kanałów sprzedaży i w sezonie będzie wspierany szeroką komunikacją.

 

To nowe rozwiązanie, które dzięki niższej zawartości alkoholu otwiera przed konsumentami nowe piwne okazje. Jest idealnym wyborem dla osób aktywnych, które chcą korzystać z życia, cieszyć się każdą chwilą, a jednocześnie utrzymywać dobrą formę i podejmować świadome decyzje.

Marcin Filipiak Senior Brand Manager marki Heineken

Wariant Heinekena urozmaici chwile relaksu po pracy, gdy można oddać się ulubionym męskim hobby albo przy piwie obejrzeć mecz z kolegami, nawet gdy następnego dnia czekają zobowiązania. Sprawdzi się też podczas spotkań z przyjaciółmi, czy do posiłków w trakcie dnia, gdy przed nami jeszcze kolejne obowiązki. To propozycja dla mężczyzn, którzy chcą dokonywać świadomych wyborów.

Dając konsumentom nowe możliwości Heineken po raz kolejny potwierdza swój innowacyjny charakter. W poprzednich latach marka kształtowała piwne zwyczaje Polaków wprowadzając m.in. 5-litrowe draught kegi czy system Extra Cold, pozwalający serwować piwo w temperaturze nawet poniżej 0 stopni Celsjusza. Heineken 3 otwiera kolejny rozdział w działaniach marki na naszym rynku.

Planowaniem i zakupem mediów dla marki Heineken zajmuje się dom mediowy MediaVest, wsparcie PR zapewnia Roots PR. 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do Twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Ustawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach Twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies i polityce prywatności.

PODAJ ROK URODZENIA

Grupa Żywiec to odpowiedzialny producent piwa. Nasza strona dostępna jest tylko dla osób pełnoletnich.