Heineken 3 nowym wariantem marki w Polsce

Trochę mniej alkoholu pozwala na dużo więcej – Heineken 3 pozwala sięgać po piwo, a jednocześnie zachowywać świeżość i otwartość głowy. Nowy wariant marki jest dostępny w Polsce od 13 marca.

Na nasyconym rynku piwa coraz większą rolę odgrywają trendy konsumenckie. Żyjący aktywnie Polacy szukają dla siebie nowych rozwiązań, pozwalających godzić liczne obowiązki i zajęcia z możliwością sięgania po ulubiony trunek. Rośnie też popularność piw niskoalkoholowych i bezalkoholowych.

Dostrzegając te trendy, marka Heineken wprowadza produkt, który wpisuje się w zmieniające się zwyczaje konsumentów i tworzy nową w Polsce kategorię. Heineken 3 (dostępny w butelkach 500 ml) zawiera tylko 3,3 proc. alkoholu, co czyni go unikalną pozycją na naszym rynku. Trafi do wszystkich kanałów sprzedaży i w sezonie będzie wspierany szeroką komunikacją.

 

To nowe rozwiązanie, które dzięki niższej zawartości alkoholu otwiera przed konsumentami nowe piwne okazje. Jest idealnym wyborem dla osób aktywnych, które chcą korzystać z życia, cieszyć się każdą chwilą, a jednocześnie utrzymywać dobrą formę i podejmować świadome decyzje.

Marcin Filipiak Senior Brand Manager marki Heineken

Wariant Heinekena urozmaici chwile relaksu po pracy, gdy można oddać się ulubionym męskim hobby albo przy piwie obejrzeć mecz z kolegami, nawet gdy następnego dnia czekają zobowiązania. Sprawdzi się też podczas spotkań z przyjaciółmi, czy do posiłków w trakcie dnia, gdy przed nami jeszcze kolejne obowiązki. To propozycja dla mężczyzn, którzy chcą dokonywać świadomych wyborów.

Dając konsumentom nowe możliwości Heineken po raz kolejny potwierdza swój innowacyjny charakter. W poprzednich latach marka kształtowała piwne zwyczaje Polaków wprowadzając m.in. 5-litrowe draught kegi czy system Extra Cold, pozwalający serwować piwo w temperaturze nawet poniżej 0 stopni Celsjusza. Heineken 3 otwiera kolejny rozdział w działaniach marki na naszym rynku.

Planowaniem i zakupem mediów dla marki Heineken zajmuje się dom mediowy MediaVest, wsparcie PR zapewnia Roots PR. 

PODAJ ROK URODZENIA

Grupa Żywiec to odpowiedzialny producent piwa. Nasza strona dostępna jest tylko dla osób pełnoletnich.