Grupa Żywiec uznana najbardziej EFFektywną firmą dwudziestolecia

Grupa Żywiec została po raz kolejny doceniona. Podczas wczorajszej 20-tej gali Konkursu Effie firma zdobyła między innymi Złoto oraz Grand Prix w kategorii long term za kampanię Chce się Ż oraz nagrodę dla najbardziej efektywnej firmy ostatniego dwudziestolecia.

Jury Effie Awards, najbardziej prestiżowego konkursu branży reklamowej w Polsce, doceniło Grupę Żywiec oraz markę Żywiec za długofalowe, konsekwentne działania i kampanie, które przynoszą wymierne efekty biznesowe.

„Ta nagroda to wspaniałe ukoronowanie wieloletniej, konsekwentnej pracy całego zespołu marketingu oraz wielu partnerów agencyjnych. Jestem bardzo dumny z osiągnięć, które są doceniane zarówno w Polsce, jak i w całym świecie Grupy HEINEKEN, ale co najważniejsze przekładają się na sprzedaż i konsekwentnie budują wartość firmy. To dla nas wielka motywacja do tego, aby cały czas sięgać po więcej, wyznaczać trendy jednocześnie pozostając wiernym zasadom i wartościom, które przyświecają naszym markom.” – powiedział Francois-Xavier Mahot, prezes Zarządu Grupy Żywiec S.A.

Podczas 20-tej Gali Effie Awards, Jury przyznało także srebro dla trasy koncertowej Żywiec Męskie Granie w kategorii branded content, srebro dla marki Warka za kampanię Biało-Czerwona w kategorii napoje alkoholowe oraz srebro dla Warka Radler 0,0% za kampanię Trudny Wybór. Zwieńczeniem nagród jest srebro dla marki Desperados za kampanię Imprezowa Wena + 1000 PLN-a w kategorii Tech-driven.

„To ogromne uznanie dla Małgosi Lubelskiej i zespołu marketingu, który prowadziła przez ostatnie 8 lat. Docenienie ogromu pracy Grupy Żywiec i naszych partnerów z agencji kreatywnych, domów mediowych i produkcyjnych, agencji BTL, eventowych i PR. Te nagrody to w dużej mierze efekt wzajemnego zaufania, słuchania się i poszukiwania rozwiązań, w które wszyscy wierzymy. To ogromny zaszczyt i zobowiązanie prowadzić zespół z takim dorobkiem i sukcesami.” – powiedziała Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec S.A.

W ciągu 20-lat funkcjonowania Konkursu Effie Grupa Żywiec była wielokrotnie nagradzana za swoje kampanie. Dzięki platformie „Chce się Ż” w ciągu ostatnich lat marka Żywiec stała się niekwestionowanym liderem marek premium i dziś może szczycić się najlepszymi
w historii wskaźnikami wizerunku. Skuteczne działania marketingowe przyczyniły się do znacznego zwiększenia przychodów i zysku firmy i jej pozycji.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do Twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Ustawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach Twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies i polityce prywatności.

PODAJ ROK URODZENIA

Grupa Żywiec to odpowiedzialny producent piwa. Nasza strona dostępna jest tylko dla osób pełnoletnich.