Podobno wszyscy wiedzieli, że istnieje, ale nigdy wcześniej nie udało się go odnaleźć. Teraz Grupa Żywiec odkrywa pilnie skrywaną tajemnicę… Charakter piwa i smak cydru nowej marki Dziki Sad.
Dziki Sad to nowy produkt w portfolio Grupy Żywiec, intrygujące połączenie piwa z napojem o smaku cydru. Wyróżnia go wyjątkowo orzeźwiający, mocny smak jabłek, w którym kwaskowatość jest idealnie zrównoważona nutą słodkości. Jest rześki i zaskakująco lekki, doskonały na nadchodzące letnie upały.
Dziki Sad właśnie wchodzi do sprzedaży w sklepach w całej Polsce. – Wyjątkowa kompozycja ulubionych smaków Polaków, która wyróżnia Dziki Sad, wpisuje się w oczekiwania konsumentów poszukujących dziś napojów lekkich, o niższej zawartości alkoholu. Stąd też moda na cydry, które od dwóch lat przeżywają prawdziwy rozkwit. Mamy doskonały produkt i ciekawą, intrygującą markę. Wierzę więc, że Dziki Sad stanie się tego lata ulubionym napojem dorosłych Polaków, który porwie konsumentów i poprowadzi ich w zupełnie nowym kierunku.