15 stycznia br. rusza emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka Strong. W utrzymanym w klimacie Planety Warka filmie marka przypomina unikalną recepturę, której zawdzięcza swoją wyjątkowość.
Warka Strong to piwo o charakterystycznym smaku, który konsumenci rozpoznają z zamkniętymi oczami. Wyróżnia się unikalnym słodowo-chmielowym smakiem oraz piękną, bursztynową barwą. Wyjątkowość piwa jest rezultatem niepowtarzalnej kompozycji dwóch słodów: pilzneńskiego, który nadaje mu charakter piwny i prażonego, który nadaje piwu unikalny słodkawy smak oraz bursztynową barwę.
– Warka Strong to piwo doskonałej jakości, cieszące się od lat dużym zainteresowaniem i uznaniem konsumentów. – mówi Ewelina Kawnik, Marketing Manager marki Warka w Grupie Żywiec. – Spot, utrzymany w klimacie poprzednich produkcji, z właściwym dla marki humorem opowiada o tym, jak powstaje Warka Strong – dodaje. Na Planecie Warka klimat korzystnie wpływa na zbiory jęczmienia, pioruny prażą słód na ciemno, a miejscowy browar warzy najlepsze dwusłodowe piwo.
Nowy spot emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie i mediach społecznościowych oraz materiały POS w punktach sprzedaży.
Kreację komunikacji stworzyła agencja Havas Warsaw. Spot zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcja Platige Image. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.