BIAŁO-CZERWONI KIBICE GOTOWI NA PIŁKARSKIE ŚWIĘTO W NOWYM SPOCIE PLANETY WARKA

Biało-czerwone auta, budynki, a nawet góry – na kilkadziesiąt dni przed rozpoczęciem najważniejszej sportowej imprezy na Planecie Warka da się już wyczuć atmosferę piłkarskiego święta. Potwierdza to nowy spot reklamowy marki, od 1 maja wyświetlany w stacjach telewizyjnych.

Tak wyjątkowy turniej jak czerwcowe mistrzostwa, wymaga wyjątkowej oprawy. Dlatego na Planecie Warka już na kilka tygodni przed rozpoczęciem piłkarskiego święta obowiązują barwy narodowe. W nowym spocie Warka ubiera na biało-czerwono auta, budynki i przede wszystkim fanów futbolu, dla których obowiązkowym elementem garderoby staje się chusta kibica.

Na niespełna dwa miesiące przed startem najważniejszego piłkarskiego wydarzenia czterolecia postanowiliśmy jeszcze raz zajrzeć na Planetę Warka. Z każdym dniem coraz bardziej daje się tam wyczuć atmosferę piłkarskiego święta, m.in. za sprawą chust, które stają się koniecznym atrybutem kibica. Wierzymy, że podobnie, jak w naszym spocie, w czerwcu wyglądać będzie cała Polska, przepełniona biało-czerwonymi barwami. A Warka najbardziej piłkarska marka piwna dołoży do tego swoją cegiełkę – mówi Ewelina Kawnik, kierownik marketingu marki Warka w Grupie Żywiec.

Zaangażowanie kibiców robi wrażenie na trenerze Adamie Nawałce, który czujnym okiem obserwuje jak mieszkańcy Planety Warka mobilizują się przed turniejem. Przygotowaniom towarzyszy piłkarski hymn, wykonywany do melodii z filmu „Siedmiu wspaniałych”.

Spoty z udziałem trenera Adama Nawałki są częścią wielkiej piłkarskiej kampanii „Warka biało-czerwoni”. Przed zbliżającym turniejem w Rosji, marka w loterii piwnej rozdaje kibicom 2 mln chust i 4 mln piw, nawiązała też współpracę z twórcami „5 sposobów na…”, jednego z najpopularniejszych polskich kanałów na YouTube. W ramach cyklu „Drużyna na 5” powstają filmy o tematyce piłkarskiej, które premierowo pojawiają się w każdy piątek o godz. 18.

Nowy spot reklamowy Warki wyreżyserował Maciej Kowalczuk, operatorem był Wojciech Zieliński, zrealizował go dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcję wykonał Lunapark, a za udźwiękowienie odpowiada Ztudio&Burza. Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki przygotowała Agencja 2012. Opiekę menedżerską sprawują agencje BSS Group i XBRAND. Planowaniem i zakupem zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do Twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Ustawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach Twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies i polityce prywatności.

PODAJ ROK URODZENIA

Grupa Żywiec to odpowiedzialny producent piwa. Nasza strona dostępna jest tylko dla osób pełnoletnich.