Złoto i srebro dla Grupy Żywiec w rankingu „Najlepszy Produkt 2017”

Grupa Żywiec zdobyła 4 wyróżnienia w rankingu „Najlepszy Produkt 2017 – Wybór Konsumentów”. Złoto przyznane zostało w kategorii piwa specjalne za Leżajsk Pszeniczne Klarowne i Leżajsk Chmielowe oraz w kategorii miksy piwne za Warkę Radler Jabłko z Gruszką. Srebro firma otrzymała za piwo Żywiec Bezalkoholowe.

Według najnowszego badania GfK „Najlepszy Produkt 2017 – Wybór Konsumentów” , zrealizowanego na zlecenie Wiadomości Handlowych i Wiadomości Kosmetycznych, 60% konsumentów deklaruje, że wyróżnienie przyznane w powyższym rankingu zachęca ich do zakupu danego produktu. Co to oznacza dla marek? Przede wszystkim skłania do podejmowania ciągłych starań, a więc nieustannej pracy nad swoimi produktami. Przykładem firmy działającej zgodnie z tą ideą jest Grupa Żywiec, która podczas uroczystej gali podsumowującej wyniki badania odebrała 4 nagrody – 3 w kategorii piw specjalnych: złoto dla Leżajsk Pszeniczne Klarowne oraz Leżajsk Chmielowe, srebro dla Żywiec Bezalkoholowe oraz nagrodę w kategorii miksów piwnych: złoto dla Warki Radler Jabłko z Gruszką.

Wyróżnienia przyznawane przez samych konsumentów cieszą najbardziej. To właśnie dla nich wprowadzamy innowacje i rozbudowujemy swoje portfolio. Co ważne, badanie GfK objęło jedynie nowe lub znacząco wzbogacone produkty FMCG. Wygrana w takim konkursie jest dla nas potwierdzeniem, że podążamy we właściwym kierunku. Srebro dla nowego Żywca Bezalkoholowego pokazuje, że uważne przyglądanie się trendom konsumenckim może zaowocować zdecydowanym sukcesem.

Małgorzata Lubelska Dyrektor ds. Marketingu Grupy Żywiec

Mimo że tradycyjne piwo jasne pełne jest nadal bardzo często wybierane przez konsumentów, to jednak najszybciej rosnącym segmentem rynku w ostatnich latach są piwne specjalności, w tym piwa smakowe, pszeniczne czy radlery. Warka Radler to obecnie najlepiej sprzedający się radler w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 50%. Zachęcona dotychczasowym sukcesem tego segmentu, Grupa Żywiec w ubiegłym roku wprowadziła nowy wariant smakowy – Warka Radler Jabłko z Gruszką, która spotkała się z bardzo dobrym odbiorem konsumentów, co potwierdza wysoka ocena w rankingu. Żywiec Bezalkoholowe jest odpowiedzią Grupy Żywiec na coraz większe zainteresowanie klientów piwem nisko i bezalkoholowym i doskonale uzupełnia ofertę flagowej marki firmy. Leżajsk Pszeniczne Klarowne to natomiast rzadki na polskim rynku przedstawiciel stylu Kristal Weizen, uwarzony z użyciem drożdży górnej fermentacji, na bazie wody, słodu pszenicznego, słodu jęczmiennego i chmielu. Z kolei Leżajsk Chmielowe powstało zgodnie z tradycyjną recepturą na bazie wody, słodu jęczmiennego i aromatycznego chmielu oraz zostało poddane procesowi chmielenia na zimno. Wszystkie nagrodzone piwa z portfolio Grupy Żywiec dostępne są w szerokiej dystrybucji.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu zbierania informacji, które pomagają nam usprawnić obsługę witryny, dostosować nasze reklamy do Twoich preferencji oraz ulepszyć nasze produkty i usługi. Zgadzając się, akceptujesz zasady dot. prywatności i plików cookies obowiązujące w niniejszej witrynie internetowej. Ustawienia cookies (w tym ich blokadę) możesz zmieniać w ustawieniach Twojej przeglądarki w każdej chwili. Tu znajdziesz szczegółowe informacje o polityce plików cookies i polityce prywatności.

PODAJ ROK URODZENIA

Grupa Żywiec to odpowiedzialny producent piwa. Nasza strona dostępna jest tylko dla osób pełnoletnich.