Ruszyła wielka loteria promocyjna marki TATRA

Już po raz drugi Tatra zaprasza konsumentów do udziału w wielkiej loterii promocyjnej „Miliony piw są w Tatrach”. Ogólnopolska akcja wystartowała 15 marca 2016r. i trwać będzie do połowy października 2016 r. Do wygrania jest 12 mln puszek 0,5 l piwa Tatra.

 

 


W 2015 r., w pierwszej edycji loterii na rynek trafiło 8,5 mln piw będących nagrodami, które konsumenci mogli odbierać bezpośrednio w punktach sprzedaży. W tym roku pula wygranych została zwiększona do 12 mln. To najwięcej okazji do wygranej ze wszystkich promocji piwa na rynku.

Kupując  jeden z trzech wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne i Tatra Niepasteryzowane)
w promocyjnym opakowaniu, wystarczy sprawdzić, czy pod zawleczką znajduje się informacja
o wygranej. Nagrody czekają u sprzedawców w specjalnie oznaczonych sklepach, które biorą udział
w promocji. Lista sklepów jest dostępna na stronie marki www.tatra.pl.


Każda odebrana w loterii „Miliony piw są w Tatrach” nagroda oznacza też dodatkowe wsparcie od Tatry dla Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Marka od początku istnienia jest związana z górami, a od 8 lat jako oficjalny sponsor współpracuje z GOPR. Pierwsza edycja loterii pokazała, że konsumenci zauważyli i docenili tę współpracę. Środki zgromadzone dzięki ubiegłorocznej loterii zostały przekazane jako dodatkowe wsparcie, poza stałą umową sponsorską. GOPR wykorzystał je na zakup specjalistycznego sprzętu skitourowego.

Oceniając wyniki z poprzedniego roku nie mieliśmy wątpliwości,
że warto ponowić akcję promocyjną „Miliony piw są w Tatrach”. Ubiegłoroczna loteria znacząco wzmocniła pozycję rynkową marki. Formuła loterii, w której nagroda jest dostępna natychmiast, została bardzo dobrze odebrana przez naszych konsumentów. Akcja przełożyła się nie tylko na bardzo dobry wynik sprzedaży, ale też wzmocniła lojalność konsumentów
.

Magdalena Tondera Senior Group Brand Manager Tatry z Grupy Żywiec

Akcję promocyjną „Miliony piw są w Tatrach” wspiera kampania telewizyjna w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz dedykowane materiały POSM, wspierające widoczność Tatry
w punktach sprzedaży. Uruchomiono również infolinię konsumencką, pod którą udzielane będą wszystkie informacje dot. loterii (tel. 22 100 40 95).

Za obsługę promocji odpowiada agencja G3. Projekty opakowań przygotowały agencje: MH-ART
i GLOBAL. Dla Tatry pracują również: agencja Heart&Brain (komunikacja) i dom mediowy MediaVest (planowanie i zakup mediów). Działania PR realizuje agencja ROOTS PR.

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej w Polityka Prywatności.

PODAJ ROK URODZENIA

Grupa Żywiec to odpowiedzialny producent piwa. Nasza strona dostępna jest tylko dla osób pełnoletnich.