Dziki Sad śliwka – smak, jakiego jeszcze nie było.

Po dobrze przyjętym jabłkowym wariancie, Dziki Sad odkrywa kolejny skarb z polskich drzew. W jego nowej odsłonie piwo miksuje się z tak lubianym w Polsce smakiem śliwki.

Tegoroczna nowość Grupy Żywiec to unikalna na polskim rynku propozycja, łącząca piwo (60%) oraz napój o tradycyjnym smaku śliwki (40%). Dziki Sad zadebiutował w ubiegłym roku w kategorii miksów piwnych powyżej 4% alkoholu i jest odpowiedzią na zmieniające się preferencje konsumentów oraz rosnące zainteresowanie nowościami.

Już w pierwszym roku marka przypadła do gustu konsumentom ceniącym naturalny smak i jakość.

Debiutujący w ubiegłym roku Dziki Sad okazał się ciekawą propozycją dla osób szukających nowych, orzeźwiających smaków. Dlatego w tym roku zdecydowaliśmy się na wprowadzenie kolejnego wariantu, którego do tej pory nie było na polskim rynku. Sezon na śliwkę w Dzikim Sadzie rozpoczyna się już w marcu.

Agata Skoniecka-Dębowska Brand Manager Dzikiego Sadu i Strongbowa

Warto podkreślić, że tegoroczna nowość to unikalna na polskim rynku propozycja smakowa. Jeśli jabłko jest królem polskich sadów, to królową z pewnością jest śliwka. Owoc wszystkim dobrze znany, o nieprzeciętnych walorach smakowych. To oferta dla tych, którzy szukają delikatnie owocowego napoju alkoholowego na bazie piwa i cenią naturalny smak. Napój jest orzeźwiający i zawiera 4,5% alk. Sprawdzi się przy spotkaniach z przyjaciółmi, urozmaici posiłek i ugasi pragnienie w gorące, letnie dni. Dziki Sad Śliwka jest dostępny w sklepach w całej Polsce w bezzwrotnej, unikatowej rzeźbionej butelce o pojemności 400 ml.

Wprowadzenie nowego smaku marki wspierać będzie komunikacja w mediach i działania w punktach sprzedaży. Powróci historia oryginalnej rodziny sadowników z Dzikiego Sadu oraz jeży – ich niezastąpionych pomocników. To właśnie jeże w ubiegłym roku podbiły Internet, czyniąc stronę marki na Facebooku najbardziej angażującym profilem 2016 r.

Kampanię TV Dzikiego Sadu Śliwka przygotowała agencja 2012, za działania w Internecie i social mediach odpowiada agencja GoldenSubmarine. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediavest. Opakowania przygotowała agencja Just.

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Czytaj więcej w Polityka Prywatności.

PODAJ ROK URODZENIA

Grupa Żywiec to odpowiedzialny producent piwa. Nasza strona dostępna jest tylko dla osób pełnoletnich.